Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Sven-Egil

Tur til Den blå planet!

Recommended Posts

pussig nok havner ikke denne tråden på "siste innlegg" lista mi på forumet så det var bare tilfeldig at jeg så en gjenglemt invitasjon til arrangement på facebook ?

hvordan er muligheten til å møtes i københavn for oss som ikke er fristet på båttur tro ? ser Vegard har nevnt noe i samme baner lengre opp.

Vi vil vel i utgangspunktet helst ha gjengen med på tur hele veien, og med tanke på omvisningen på Den Blå Planet blir de som er med på hele turen prioritert.

Så kommer det an på om vi får fyllt opp gruppa eller ikke.

Det er jo ikke noen vits i å betale for 25 og være 15... :rolleyes:

Vi har holdt av begrenset antall lugarer og det er begrenset antall på omvisningen, så det betyr at det er ikke noen vits i å sitte på gjerdet og vente til det blir fullt folkens.

Meld dere på tur nå! Dette blir knallmoro :D

Til Vegard og Smulemor

Jeg regner ikke med at det er noe problem for dere å hive dere med på omvisningen (det kommer selvsagt til å koste dere dyrt :mrgreen:),

men jeg kan ikke love noe før påmeldingsfristen er ute.

Det hadde vært veeeldig koselig å hatt dere med på båttur også da ;-)

la oss si det slik... jeg er mindre glad i båt på høsten og vinteren, det kan bli så... hm... bevegelig på de tidene :rolleyes:

hva vil isåfall bare omvisningen koste ?

Var på planeten for 2 uker siden og det anbefales.Korallrev karene var meget bra og hoved karet var bare rått,man får ikke inntrykk av hvor stort det er før man står der.Amasonas delen var også bra,mye større enn forventet.Et tips til dere,kjøp billetten på nett så dere kan gå i hurtigkøen,vi stod i 10min så var vi inne.

Høres veldig bra ut! Jeg gleder meg i hvert fall veldig :-)

Det er bestilt gruppeomvisning, så da er billettene i boks allerede!

Lurer litt på om jeg skal ta og bli med jeg. Tenkeboksen i noen dager til, så gir jeg konkret svar:)

Ja det hadde vært veldig hyggelig Geir, lenge siden vi var på tur sist :-)

Mvh Roar

Klippet fra hjemmesiden til Den Blå Planet:

"Tæt på eksotiske dyr og vilde akvarier

Få en eksklusiv guidet tur i Nordeuropas mest spektakulære akvarium.

Kom med bag kulissen, hvor teknikken sørger for krystalklart vand til tusindvis af dyr som hammerhajer og piratfisk.

Bliv klogere på, hvordan naturen har inspireret til den hvirvlende arkitektur.

Få historien om, hvordan Danmarks Akvarium i Charlottenlund blev til Den Blå Planet, Danmarks Akvarium i Kastrup."

Dette tror jeg blir veldig spennende. Noen heldig av oss var på bakrommet til det gamle akvariet og det var veldig interessant.

Fortsatt ledige plasser på båten og på omvisningen - kun 4 dager igjen til påmeldingsfristen går ut!

Bli med da vel :D

Gleder meg til en kikk på bakrommet

Det var spennende bak kulissene på gamle Danmarks Akvarium og det blir sikkert kjempeflott å få se bak kulissene på Den blå planet 8-)