Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
Per Arne Nilssen

Sløv i det siste ?

Anbefalte innlegg

Det har iAf jeg vært.

Har vært litt opptatt med noe omskolering i arbeidslivet, og det må jo gå utover noe.

Tok en titt i sumpen i kveld. Der var utløpsslangene fra Grotech doseringspumpa tette. Alt var blitt til en stor stein. Fikk de rengjort, og kikka inn i skapet under. Der var computeren innsausa i salter. Fikk rengjort denne, og heldigvis var den i orden. Gjorde noen målinger og har hatt dropp i kh fra 10,9 til 8,15 på 2 uker. Resten ser ut til å være i orden. Har en sps her som har hatt inntrukne polypper siden mandag, men det er mulig p,g,a en flame angel jeg har anskaffet i romjula.

Kanskje er det flere der ute som har glemt teknikken sin i det siste.;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ha en rutinemessig sjekk her en gang i uka tenker jeg.

Skal lage en liste her med sjekkpunkter. Lurer litt på hva kh hadde vært om ei uke eller to til.:roll:

Tar vel ikke mer enn noen få minutter å etterse det tekniske. Kan være verdt den lille jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur, jeg trur, jeg trur jeg snur. Det sa en gang Åge Samuelsen da han hadde et møte på Hagatjern i Mjøndalen. Han ville vise at det var mulig å gå på vannet, bare trua var der.:lol:

Det var litt utenomsnakk. Men det er nok noen kar som har fått krasj rundt p,g,a snikende sløvhet.:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne benytte denne anledningen til å Gratulere Per Arne med vellykket oppkjøring og sertifikat på skikkelig buss.

Jeg har jo bare lappen på bussbarn :rolleyes: Dvs 17 seter for dem som lurer :-)

Da vet jeg hvem som skal kjøre minibussen min til Vladimir :-)

Mvh Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg vil gjerne benytte denne anledningen til å Gratulere Per Arne med vellykket oppkjøring og sertifikat på skikkelig buss.

Ja gratulerer så mye med omskoleringen. Minner bare på at ekte menn jobber ute også i minus grader :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja gratulerer så mye med omskoleringen. Minner bare på at ekte menn jobber ute også i minus grader :rolleyes:

Bare dyr og gale mennesker som jobber ute i minusgrader.:lol:

Men takk så mye. Blir godt for skrotten det her håper jeg.;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I det hele tatt er jobbing ganske oppskrytt, men du verden så deilig det hadde vært å ha en jobb å gå til :cry:

Hadde fingrene mine vært i stand til å legge på kjetting skulle jeg gjerne tatt busslappen selv :?

Mvh Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
I det hele tatt er jobbing ganske oppskrytt, men du verden så deilig det hadde vært å ha en jobb å gå til :cry:

Hadde fingrene mine vært i stand til å legge på kjetting skulle jeg gjerne tatt busslappen selv :?

Mvh Roar

Ja fingra må gjerne være funksjonelle når det kommer til kjettingpålegging.

Mange ganger så hadde det kjentes deilig å være hjemme når klokka ringer 5 om morran. Men det er ikke lenge det varer. Skal være glade vi som har en jobb å gå til. Merka det forrige vinter da jeg var sykmeldt 11 uker.;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå