selje 326 Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Latin navn: Acropora Desalwii Veksthastighet: Middels Vanskelighetsgrad: Moderat (vanskelig å holde fargen på peak) Lyskrav: Middels Sirkulasjon: Medium Formering i fangenskap: Fragging Spesielle Hensyn: Tre forskjellige kolonier jeg har hatt: Foto: Selje 1 Quote Link to post Share on other sites
Vladis 149 Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Her er min. Den ene fraggen din stammer fra den om ikke jeg tror feil. Hehe Quote Link to post Share on other sites
Vladis 149 Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Her ser den ut når den var på det mest utfarget her Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 desalwii Hei:-) Det var vel fra denne kolonien jeg fikk kjøpe en frag av deg? Nydelig korall:-):-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts