Jump to content
Informasjon
  • COVID 19 har dessverre satt en midlertidig stopper for Reefmeet og hjemmemøter
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
DanielTK

Dårlig butikk..

Recommended Posts

jeg sitter og følger med på kjøp og salg om dagen.. men 2 annonser på koraller??? er det ingen som har noe for salg om dagen? jeg driver og fyller opp akvarie, og ønsker mest avleggere osv.. er det ingen som har noe til salg? fikk alle tømt karret sitt til auksjonen? hvis noen har knapper.. alt fra 1- 5 hoder å selge så rop ut:) jeg savner litt salg på skiver og knapper og lps..

Jeg har prøvd å selge to store skivekolonier (neon grønne og premium røde) lenge. Men ingen som har vært interessert (utenom noen skambud).

Har komplett liste av korallene min i akvarietråden min. Om det er noe konkret du har lyst på så kan jeg evt ta avlegger. Men har begrenset plass til avleggere høyt oppe (som er nødvendig for å beholde råe farger på flere av acroporaene over tid) derfor lager jeg bare på "bestilling"

frags

Har stadig annonse ute, og alltid ett eller annet i fragg karet, da Fredrikstad ikke er korallenes mekka akkurat :rolleyes: hovedsaklig SPS da....

Korriger med hvis jeg tar feil,men ligger det ikke en efflo frag og venter på å gjøre vestlending av seg..?:D:D:D

Jeg skal være ærlig og trur det er litt av grunnen til at det har vært dårlig men salg og kjøp. Er at vi/de som legger ut gjenstand for salg må selger det til gi bort pris. Se f.eks skive koloni til andreas. Røve kjøp spørr du meg men folk sitter og venter til at det skal stå gisbort. Beklager om jeg tråkker på noens tær. Derfor blir det dårlig med kjøp og salg. Jeg selv gidder nesten ikke å legge ut noe for salg. Kun på bestilling. Det koster litt å holde korallene i karet også, det vet vi alle sammen.

se på innholdet mitt her, så kan jeg alltids fragge noe om det er interesse.

http://www.saltvannsforum.no/forum/s...ad.php?t=22229

som jeg sa.. fa.. jeg var for sent ute.. kunne tenkt meg en litten fragg av de knappene dine;)

vegard h. har du noen lps og fragge da? kunne godt tenkt meg litt flere acanthastrea bla. og knapper?? har jo x'men fra deg, men har du noen flere?

skulle gjerne hatt de skivene til andreas.. men jeg trenger ikke hele.. jeg liker at koraller vokser seg til mitt rev slik at det ser mer naturlig ut:mrgreen: derfor er jeg faktisk mer fav av fraggs :)

Om ikke Vegard vil fragge Acan Lord'n (forståelig) så har jeg én enslig polypp av den premiumen jeg fikk fra Vegard. Men sender den ikke ut før jeg ser at den klarer seg og øker i antall polypper. Det vil komme annonse når den tid (eventuelt) kommer ;)

som jeg sa.. fa.. jeg var for sent ute.. kunne tenkt meg en litten fragg av de knappene dine;)

Slapp av, ittno stress. :D Har flere på vei, en liten måned eller to så har dem fått en god del knapper på seg og legges ut for salg. Stay tuned!

Om ikke Vegard vil fragge Acan Lord'n (forståelig) så har jeg én enslig polypp av den premiumen jeg fikk fra Vegard. Men sender den ikke ut før jeg ser at den klarer seg og øker i antall polypper. Det vil komme annonse når den tid (eventuelt) kommer ;)

hmm.. venter spent:)

Korriger med hvis jeg tar feil,men ligger det ikke en efflo frag og venter på å gjøre vestlending av seg..?:D:D:D

Og som halvt rogalenning (derav etternavnet) må jeg jo gjøre mitt for å spre litt godsaker den veien også :rolleyes:

frag

Og som halvt rogalenning (derav etternavnet) må jeg jo gjøre mitt for å spre litt godsaker den veien også :rolleyes:

Ja,dette er rette innstillingen..:D:D:D

Jeg tenker som så at egentlig har vel dette med kjøp og salg å gjøre med tilbud og etterspørsel.

Ikke for å tråkke noen her inne på tærne, men hvis en korall legges ut til en gitt pris og ingen vil kjøpe. Da har jo dette med at enten er prisen for høy, eller det er ingen for øyeblikket som er interressert i denne typen korall.

Ellers har det vel jevnlig vært lagt ut koraller til salg her, men akkurat de siste dagene er det blitt mindre ser jeg jo.

Ellers så la jeg vel merke til på auksjonen i høst at markedet for sps iAf virker å være mettet for øyeblikket.