Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen

Anbefalte innlegg

Hei:D jeg har et forslag. Hva med og samle en tråd om plagedyr, Har mange ganger sittet og letet på nettet og synes ikke det står så allt for mye om det her på forum så hva med og samle det i en tråd?

Det hadde sikkert vært til hjelp for mange.

MVH Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg synes det er en god idé. Lag en tråd, så klistrer jeg den. Jeg tenker det er greit å legge den under "oppstart"

Mvh Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ikke lage ny tråd så fortsetter jeg her.

Jeg kunne godt tenkt meg en utvidet variant av det som komme opp på forsiden. Siste poster. Her viser bare ett begrenset antall poster. Selv om det ikke er den helt store aktiviteten her så er det kanskje noen (som undertegnede) som ikke er her daglig. Å da hadde det vert fint å kunne fått opp de siste uleste postene. Trykker en på ulest innhold så får en opp en liste over uleste innlegg. Hvis det da er mange nye innlegg i en post så kan den listen bli ganske lang.

Er dette noe som kunne vert mulig å fått til? At en kan velge om ulest innhold skal være poster eller innlegg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Mr_Stian skrev:

For å ikke lage ny tråd så fortsetter jeg her.

Jeg kunne godt tenkt meg en utvidet variant av det som komme opp på forsiden. Siste poster. Her viser bare ett begrenset antall poster. Selv om det ikke er den helt store aktiviteten her så er det kanskje noen (som undertegnede) som ikke er her daglig. Å da hadde det vert fint å kunne fått opp de siste uleste postene. Trykker en på ulest innhold så får en opp en liste over uleste innlegg. Hvis det da er mange nye innlegg i en post så kan den listen bli ganske lang.

Er dette noe som kunne vert mulig å fått til? At en kan velge om ulest innhold skal være poster eller innlegg?

Hei :-) Gammel tråd som omhandler ønske om plagedyr info. Du skulle bare laget ny :D men det er uansett helt greit. Har vært inne på det samme men sett på andre forum som har lignende opplegg at forsiden ikke inne holder så veldig mange tråder, og rekker ikke over så mange timene uansett fordi det er ofte ganske stor aktivitet på forumet. Flere forum har andre opplegg også. "Ulest innhold" på menylinja er uvant men den er jo ganske fiffig på sin måte. Kanskje det kan bli mulig å velge som du nevner, at den skal kun vise poster.

Eller kanskje det kunne være en knapp som heter "Mer" under "siste poster" på forsiden som kunne laste inn/forlenge lista? Det er ofte det på andre forum. Det hadde løst problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Så tråden lå under "Tips og ønsker til saltvannsforum", med tittel "forslag til saltvannsforum" så tenkte det var en generell ønske tråd. Ikke at det omhandlet ett spesifikt emne. Leste ikke første post så nøye. 

Men når det kommer til min sak så liker jeg å ha en "ulest innhold" knapp, men hvis det er en stund siden du har vert her inne så hadde det vert greit at den kun listet trådene som inneholdt ulest innhold. Ikke hvert eneste innlegg. Da blir listen heller lang til tider. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om denne ulest knappen på menylinjen nylig har blitt lagt til, men den ligger nå der ihvertfall nå ser jeg :-)

For å komme til siste innlegg i en tråd, så klikk på tidspunktet i siste innlegg(for tråden du vil lese i) fra forsiden. Da kommer du automatisk på siste innlegg. Jeg la inn en skjemdump for dette for en tid tilbake, men husker ikke helt hvor...

Edit: Fant tråden her:

Endret av kimshans
Lagt til info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja som nevt så er det ulest innhold-link i hovedmenyen. Det kommer nok en litt mer detaljert fremside etterhvert hvor det er bedre oversikt over hele portalen enn bare forumet. Setter pris på alle tilbakemeldinger og skal prøve å gjøre alle fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Frode Nylund skrev:

Er vell forskjell på å komme til siste innlegg og første uleste innlegg i en tråd?

Ah, ja. Tenkte ikke over det. Man kommer til siste innlegg, når man gjør det slik jeg har beskrevet. Fikk ikke noen kommentarer på dette forrige gang jeg kom med tipset :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.1.2018 klokken 17.12, Konrad skrev:

Eller kanskje det kunne være en knapp som heter "Mer" under "siste poster" på forsiden som kunne laste inn/forlenge lista? Det er ofte det på andre forum. Det hadde løst problemet.

Nevnte dette for en tid tilbake siden jeg savnet å kunne "forlenge" lista over siste poster på forsiden. Kjenner savnet er økende. Jeg prøver å bli komfortabel med "ulest innhold" men roter noe veldig, får ikke til innstillinger der og ville uansett likt å kunne både finne, og lese om igjen, innlegg/tråder fra den siste tiden på en enklere, mer oversiktlig måte. 

Derfor håper jeg det kan kommer en "Mer" knapp like under listen over "Siste poster" på forsiden av forumet slik at den kan bli 5 eller 10 ganger lengre.

Er det andre som savner dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, Konrad skrev:

Nevnte dette for en tid tilbake siden jeg savnet å kunne "forlenge" lista over siste poster på forsiden. Kjenner savnet er økende. Jeg prøver å bli komfortabel med "ulest innhold" men roter noe veldig, får ikke til innstillinger der og ville uansett likt å kunne både finne, og lese om igjen, innlegg/tråder fra den siste tiden på en enklere, mer oversiktlig måte. 

Derfor håper jeg det kan kommer en "Mer" knapp like under listen over "Siste poster" på forsiden av forumet slik at den kan bli 5 eller 10 ganger lengre.

Er det andre som savner dette?

Som en start har jeg utvidet siste poster til 30 istedenfor 10 :) Skal se hva jeg kan gjøre med en bedre fremside.

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå