Jump to content

Recommended Posts

Hei, er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i gutta hos Jan holt nå i helgen? Jeg har bestilt et Woha kar på 1100 liter som jeg skal hente på det nye lageret til Jan Holt, men jeg har ikke noen tlf nr og de svarer ikke på tlf som er oppgitt til butikken

Jeg snakket med de på fredag. Da ringte de meg opp fra tlf 66 79 50 18. Jeg skulle ringe de tilbake litt senere. Det var ikke noe problem og hente akvariumet på dagen,kvelden,lørdag eller søndag. De skulle møte opp bare vi hadde avtalt tid,men så svarer de ikke mer. Så det var derfor jeg lurte på om det fantes noe mobil nr til de gutta,men da får jeg bare kjøpe akvarium et annet sted. :mad:

Trist at JH som er så bra på når man først er i butikken ikke klarer å følge opp andre ting. Skulle selv kjøpe et WoHa hos de i ca samme str. Kjempehyggelige og bra service ved første kontankt, så gikk det nedover. Det hele endte med at jeg kjøpte akvarium et annet sted.

Bare glem det akvariet.

Du får ikke tak i gutta på Jan Holt hverken på mail eller telefon.

I februar bestillte jeg varer av dem på nett, har ennå ikke fått noen form for respons, og jeg har prøvd MYE på telefon, hær på forumet og via mail.... elendig service....

Dette salget ble startet på torsdagen før hans innlegg på SF. HAn og jeg har snakket sammen i Pinsehelgen og har avtalt henting. Synsingen på SF er bare pinlig, når man ikke kjenner saken detaljer.

Kanskje ikke helt heldig av deg som forhandler å reagere med den tonen du bruker heller? Det kan jo kanskje oppfattes som vel så pinlig... Og synes vel ikke denne tråden her er av det værste slaget jeg har kommet over her inne. Men enig at det kan være en fin ting å kjenne en saks detaljer før man går ut og kritiserer

Er også helt enig i at mange tråder her på SF kan gli litt ut og inneholde mange usakelige innlegg som det kanskje ikke ligger mest kunnskap/erfaring bak. Men som Asbjørn skriver, er jo et åpent forum.

Når det er sagt

Har KUN gode erfaringer med både webzoo og Jan Holt og ser veldig frem til at JH åpner nå om en liten stund i nye lokaler. Kommer nok til å bli knall!!

Dette salget ble startet på torsdagen før hans innlegg på SF. HAn og jeg har snakket sammen i Pinsehelgen og har avtalt henting. Synsingen på SF er bare pinlig, når man ikke kjenner saken detaljer.

Er enig at folk fyrer løs uten og vite hva de skyter på. SF taper mye på dette.

Folk skriver og synser om ting de ikke har grunnlag for. Dette er et tema som er debatert tidligere her på forumet..

Men JH, har tapt seg det siste halve året. Det er vel grunnen til at det blir gjort forandringer , flytting , nye aksjonærer mm..

Trodde siden det kom inn nye kluter i selskapet at dere klarte og oppdatere deres hjemmeside. Fortsatt står det vår butikk på Bislett , åpningstider mm.

Er sikker på at dere tjener på og oppdatere deres hjemmeside og legge ut litt info der. Kan da ikke ta mange minuttene. Masse frustrasjon vil unngås hvis dette gjøres.

Lykke til med ny butikk, blir topp for oss salte nerder. Ser frem til at Lars begynner med sin gode gamle service..

Erik

Edited by Erik Amundsen

Det er dessverre helt riktig, etter at Hovård valgte å bytte bransje, så har vi vært for tynt besatt. Vi valgte å prøve å ri av stormen uten nyansettelse før flyttningen av butikken. Det har vært en "blande" sukssess.

I fremtiden som er mye mer int. så kommer det en ny butikk på ca. 250 m2 med 90% fokus på saltvann relaterte produkter og dyr. På vår facebook side ligger det ute foreløpige tegninger av akvarierommet på 200 m2. Det skal bli noe av det bedre i dette landet.

http://www.facebook.com/#!/pages/Jan-Holt-Akvarium-AS

Jan Holt Akvarium AS og Webzoo AS begge to bestå som egne firmaer med ett tett og godt samarbeid. Forhåpentligvis så tar vi med oss det beste fra begge firmaene og blir en spennende og dynamisk enhet.

Vennlig hilsen

Per Ø. Bjørndalen

JHA

Det er dessverre helt riktig, etter at Hovård valgte å bytte bransje, så har vi vært for tynt besatt. Vi valgte å prøve å ri av stormen uten nyansettelse før flyttningen av butikken. Det har vært en "blande" sukssess.

I fremtiden som er mye mer int. så kommer det en ny butikk på ca. 250 m2 med 90% fokus på saltvann relaterte produkter og dyr. På vår facebook side ligger det ute foreløpige tegninger av akvarierommet på 200 m2. Det skal bli noe av det bedre i dette landet.

Jan Holt Akvarium AS og Webzoo AS begge to bestå som egne firmaer med ett tett og godt samarbeid. Forhåpentligvis så tar vi med oss det beste fra begge firmaene og blir en spennende og dynamisk enhet.

Vennlig hilsen

Per Ø. Bjørndalen

JHA

Vennlig hilsen

Per Ø. Bjørndalen

JHA

Her er riktig link: http://www.facebook.com/pages/Jan-Holt-Akvarium-AS/214806378059

Jeg har brukt begge butikkene og er fornøyd så dette må jo bli bra :-)

Eneste ulempen for en trønder er beliggenheten...

CP

Ikke bare for dere "trøndere" men for oss på "østkanten" av Oslo også, blir jo en ekstra reise igjennom bomring for å handle der!:mad:

Er nok Tam Alna og Korallen som blir de mest besøkte butikkene fra nå av!For min del i allefall ;-):D

Too bad but true!;-)

Edit: Og Zoohallen :-)

Ikke bare for dere "trøndere" men for oss på "østkanten" av Oslo også, blir jo en ekstra reise igjennom bomring for å handle der!:mad:

Er nok Tam Alna og Korallen som blir de mest besøkte butikkene fra nå av!For min del i allefall ;-):D

Too bad but true!;-)

Vi fra trøndelag må kjøre gjennom en og annen bom vi også, i tillegg til 50+ mil, så det er vel ikke heelt det samme kanskje;-)

Too bad but true!;-)

Er vell ikke mange penga i bom det koster vell? :)