Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
guttungen

Der ble det mørkt gitt.

Anbefalte innlegg

Da alt så lyserødt og rosa ut måtte det jo skje noe.

Skulle bare plassere korallene jeg kjøpte i går, hevet lampa for å få litt plass og gjore jobben. Hva skjedde når jeg skulle senke den ned igjen tro??? Viren røk, og lampa gikk rett i vannet.

Imgen skade annet enn på lampa heldigvis, men i morgen blir det å lete frem gamlelampa og håpe at den første virker igjen etter en god tørkeperiode.

Mørkt ble det hvertfall. Veldig fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Da alt så lyserødt og rosa ut måtte det jo skje noe.

Skulle bare plassere korallene jeg kjøpte i går, hevet lampa for å få litt plass og gjore jobben. Hva skjedde når jeg skulle senke den ned igjen tro??? Viren røk, og lampa gikk rett i vannet.

Imgen skade annet enn på lampa heldigvis, men i morgen blir det å lete frem gamlelampa og håpe at den første virker igjen etter en god tørkeperiode.

Mørkt ble det hvertfall. Veldig fort.

Uff, kjedelige greier det der altså! :(

Alltid greit å ha hengt opp en sikkrings vier eller en noe som holder det oppe om uhellet er ute. (Stoler ikke helt på det vier opphenget).

Håper du får lampen til å fungere, å alt ordner seg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, føler med deg. Jeg er nesten i samme båt som deg. Kom hjem nå, og over halvparten av diodene i lampa mi ser ut til å ha tatt kvelden! :mad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistet min gamle 6x39w ATI lampe i vannet, skylte den med ferskvann og lot den tørke et døgn. Den fungerte like fint dagen derpå:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg får gjøre ett forsøk i efta. Rakk jo ingenting i går. Har heldigvis 1 rør på veggen også, så helt mørkt var det ikke i går. Men greit om det ikke er overskyet hver dag på revet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driit kjedlig sak det der. :(

Samme skjedde med min gamle 250 watter som erstatnings lampe for 400 watter`n som balasten røyk på. Den gamle 250`n måtte vrakes, etter å ha falt i vannet med et brak. Alt inni var kortslutta :(

Har nå en annen gammel 250 watter lik som den andre som nå henger midlertidig over karret til jeg får opp det nye store karret, så da er det ikke så farlig med lyset lenger. Men forfærdelig irriterende å se dette ekle gule lyset fra lampa da :x

Håper det ordnær sæ med lampa ;-)

Mvh Jan Rune :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå