Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
Simonsen

Dagens bildet av ditt Akvarium!!

Anbefalte innlegg

Tusen takk seeker, utrolig hyggelig å høre. Knipset et par til fra noen andre kar jeg har. Det ene er et nano som driftes ekstremt enkelt og mitt gamle Percula 120 med forskjellig fisk som også driftes enkelt og med fokus på fisk.

IMG_5028.jpg.f9a27e19119c55b41b18e32e820c330f.jpg

IMG_5015.jpg.e1b0306e5edecc0e854df870655cbef7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok et bilde av karet etter å ha flytta litt på euphyllia'en min. Den har blitt så stor at den egentlig er litt for stor. Den har vært i kontakt med caliendrum'en, som også vokser noe fælt, og har derfor svidd den litt på tuppene.

041b06db.jpg

EDIT:

Tok et bilde til med kameraet (ikke mobilen). Lyset er her godt i gang med dimmingen

IMG_2224.jpg

Endret av xyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja vi har litt forskjellige kar du og jeg Vladimir, men er langt igjen til karet ditt, men sitter desverre ikke inne med samme glød og erfaring som du har, men en gjør så godt en kan, så jeg takker for det.:D

Synes du gjør det jevnlig bra jeg. Og mange andre her. Det er gått at vi er forskjelige ellers så hadde det vart kjedelig verden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tok et bilde av karet etter å ha flytta litt på euphyllia'en min. Den har blitt så stor at den egentlig er litt for stor. Den har vært i kontakt med caliendrum'en, som også vokser noe fælt, og har derfor svidd den litt på tuppene.

041b06db.jpg

EDIT:

Tok et bilde til med kameraet (ikke mobilen). Lyset er her godt i gang med dimmingen

IMG_2224.jpg

Nydelig kar med flott aquascaping og nydelige koraller:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens bilder

Tok et par fra kortsiden som har innsyn.

Miriam og Asbjørn, flott akvarium dere har!: Jeg bruker 2x250 w aqua medic 16K + 2x54 w blå aqua medic + 2 Aqua medic aquasunspot ledsokler i bakgrunnen.

IMG_5090.jpg.5e46377a0fd76983b54cc60a141db190.jpg

IMG_5101.jpg.b89ebf6c2c0f016327b4e692c233a280.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tok et par fra kortsiden som har innsyn.

Miriam og Asbjørn: Jeg bruker 2x250 w aqua medic 16K + 2x54 w blå aqua medic + 2 Aqua medic aquasunspot ledsokler i bakgrunnen.

Holy smokes. Kult det siste bildet der, Haavard. Never-ending reef :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott kar.

Tok en vask av glasset og måtte benytte anledningen til å ta ett bilde.

Nydelig kar Vegar og takk for titten.Gleder meg til å se det nye prosjektet oppe å går.:lol:Da får også Gul kirurgen mye bedre plass.

Mvh Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå