Dimorb 12 Rapporter innlegg Skrevet Oktober 19, 2017 På 18.10.2017 klokken 10.31, Vegard Myrvang skrev: Får håpe akavrievakta og profilux4 passer på mens jeg er borte noen dager. A. coereleus? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Vegard Myrvang 190 Rapporter innlegg Skrevet Oktober 19, 2017 Det stemmer. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
aleks 62 Rapporter innlegg Skrevet Oktober 21, 2017 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Dimorb 12 Rapporter innlegg Skrevet Oktober 22, 2017 13 timer siden, aleks skrev: Hur långt är detta akvariet? Funderar på Mitras till mitt men har 3 meter. Bör väl har minimum 6 enheter till den längden? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
selje 325 Rapporter innlegg Skrevet Oktober 22, 2017 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Eagle 691 Rapporter innlegg Skrevet Oktober 25, 2017 Luftig og fin innredning, mye plass til koraller Men klarer du å få til et bilde som ikke er så blått, er det opplastingen her eller bildet som gjør det slik? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Racy 38 Rapporter innlegg Skrevet Januar 29 Vannbytte må til. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kimshans 398 Rapporter innlegg Skrevet Januar 31 Oj, flott! Tar gjerne ett helbilde også Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine81 1 Rapporter innlegg Skrevet Februar 5 (endret) Dagens bilde av lille fisekaret mitt på ca. 50 liter. Mitt første akvarium noensinne og det har vært i drift siden oktober 2017. Alt av koraller kommer fra @PaalGisle og mer skal det bli! 😀😍 Endret Februar 5 av Christine81 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Dimorb 12 Rapporter innlegg Skrevet Februar 7 På 5.2.2018 klokken 19.27, Christine81 skrev: Dagens bilde av lille fisekaret mitt på ca. 50 liter. Mitt første akvarium noensinne og det har vært i drift siden oktober 2017. Alt av koraller kommer fra @PaalGisle og mer skal det bli! 😀😍 Ser trevligt ut. Jag skulle tagit ut och behandlat stenarna med lummiga alger med väteperoxid. Då blir de helt rena. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
PaalGisle 170 Rapporter innlegg Skrevet Februar 7 Bare å la naturen gå sin gang sammen med salarisen, så forsvinner de algene. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Racy 38 Rapporter innlegg Skrevet Mars 30 Litt bilder fra idag. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Eagle 691 Rapporter innlegg Skrevet Mars 30 Nydelig frodig kar Racy, og all ære til deg som holder bakruten ren, det liker jeg😛 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider