Gå til innhold
Simonsen

Dagens bildet av ditt Akvarium!!

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en egen bildetråd som vi kan poste dagens bilde av våres akvarium.

Alltid morro å se de forskjellige revene til medlemmene her på forumet, så post on!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo en tråd jeg så frem til å følge med på, men ingen som vil dele!? Jaja istedenfor å kaste slegge i glasshus får jeg vel bidra litt selv. Det er et dårlig iphone4 bilde, og ikke et "Rolls Royce" kar som mange andre kan vise til, men så får jeg kanskje senket lista litt så vi får sett hva de andre medlemmene driver med?

André.IMAGE_346BAEA5-E97F-4CD0-AB02-B8673EE7BD13.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kan vi poste flere eller kunn 1 bilde. Tenkte på for eksempel. En FTS og flere detaljert bilder av noe spes fra akvariumet

Bare å poste så mange bilder du vil. Morro å følge med på.

Veldig pent kar Andre! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et bilde av baljen min tatt for 5 min siden.....

Hvordan får man stort bilde ikke sånn miniatyr som man må klikke på?

IMG_8396.jpg.2064afe7fca5efa10e0d5f6b26c4ca05.jpg

Endret av jeppsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette er jo en tråd jeg så frem til å følge med på, men ingen som vil dele!? Jaja istedenfor å kaste slegge i glasshus får jeg vel bidra litt selv. Det er et dårlig iphone4 bilde, og ikke et "Rolls Royce" kar som mange andre kan vise til, men så får jeg kanskje senket lista litt så vi får sett hva de andre medlemmene driver med?

André.IMAGE_346BAEA5-E97F-4CD0-AB02-B8673EE7BD13.JPG

Senke lista?? Hmmm syns det var flott jeg. Tror jeg må starte en tråd om kar uten list skal jeg få vær med:eek:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg poster noen ferske bilder imorgen. Er helt utslit etter jobben idag. Tar noe ferske imorgen . Låver. Fine flåtte kar. Kom igjen flere eller alle bør påske sine kar her store og små nyopstarta og kar som har gått lenge. Det her er kjempe fin tråd. Jeg støttr dene 100%

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vladis da, du har vel kameratelefon du og? Jeg vet du er perfeksjonist i alt du gjør men slepp deg løs! :0) Jeg burde forresten ha fått til et bilde som viser hvor flotte (syns jeg da) avknekkene jeg fikk av deg har blitt, takk atter en gang. Takk for hyggelige tilbakemeldinger, og jeg håper vi kan få mange bilder av "vanlige" kar sånn at flere tørr å bli med uten å være den "stygge andungen" i flokken.

Frank t: fjerne lista? Greit, legg merke til det hvite stakittgjerdet ved Lærkorallen til høyre. Lista fjerna.:lol:

Jeppsen: jeg bruker picasa og limer inn linken siden jeg ikke får til å laste direkte fra telefon til forumet.

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakittgjerde? Trodde det var montistakkittus rundthusus. Flotte kar dere har. Skal se om jeg kan sette meg inn i å legge inn bilder imorgen. Nå kaller loppekassa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wow øyvind, begynner å bli skikkelig bra nå!

Oi, takk for det! :D Er faktisk inne i en litt vanskelig periode nå, selv om verdier og sånn er gode og stabile. Litt cyano som kommer og går og en skummer som til tider ikke skummer så godt, er ikke veldig fornøyd med lyset osv osv.. Litt knoting bare, men nå vet jeg hvordan jeg skal gjøre det neste gang! Kommer det et FTS fra dere snart her da? :-)

Endret av xyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmmm. Komm fra jobben nå. Lyset var av og jeg takk det ikke dessverre. Gidder ikke legge gammelt bilde da det skal vare ett helst nytt av hvordan det ser ut idag. Så det for vente til imorgen eller fredag da kommer det en del fra meg som jeg låvte. Og Eivind det ser strålende ut selv om du påstor det er noe du ikke er helt fornøyd med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Vet ikke om slikke bilder er demoraliserende eller motiverende. Holder en knapp på det siste. Fint er det uansett. Legger ved et bilde av mitt for og vise lavmålet.

IMG_5383.jpg.465af1a4735b931d37351157e9ea315a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hmm. Vet ikke om slikke bilder er demoraliserende eller motiverende. Holder en knapp på det siste. Fint er det uansett. Legger ved et bilde av mitt for og vise lavmålet.

Meget fint! :)

Er det en Imperator jeg spotter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro meg Frank, dette er ikke lavmål, det ser ut til at du har et kar med masse friske fisker og sunne vannverdier, ingen cyano eller skjemmende algevekst. Dersom lista skal legges ved Vladis ville denne tråden vært nesten bortkastet slik jeg ser. Denne hobbien krever mye tid, kunnskap og penger, og det er jo egentlig godt at man har noe å strekke seg etter. Det å se at det er "normalt" med akvarium uten digre, struttende acropora kolonier tror jeg kan være vel så motiverende for nybegynnere som praktkarene til f.eks Eagle, Selje og Vladis (sikkert mange fler som kunne nevnes her). Da vet man iallefall at man ikke er alene lissom. Så takk for et flott bilde av akvariet ditt Frank.:D

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå