Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
robin73

robin73 2000L

Recommended Posts

Du kan ikke skryte så lenge du ikke har akvarie så stort at du kan sitte å kjøre i ubåten selv.:D
he he sant det :D men får jeg det som jeg vil så skal du ikke se bort fra det :shock: om noen år :D

her skjer det ikke mye om dagen . da en bråte har blitt pangsonist så blir ikke kontoen fet så investeringer her blir ikke prioritert . men det lever fort sat og ting går sin gang :-) så da skal en ikke klage . her er nå noe bilder tatt i kvel ting ser greit ut med takke på vor lite tid jeg bruker på det og det er jo noe av det som var planen her at tet stort set skule ordne seg selv :-)

rutiner ingen tømmer skommeren da den er met fylder opp for øutomater når det er tomme skraper glas når jeg ser det er lit og ta sirka vær 14 dag vann byte ja skal sikert gjøre det i sommer en gang :lol:

men er vel egentlig får nøyd son det er nå :-)

_DSC0018.jpg.3f2894f2b9b5325d36fc5fcfc43b14b2.jpg

_DSC0035.jpg.fb3d90043c1fce003f12da007b91e79e.jpg

_DSC0042.jpg.8421981ef4f23bd437f963f9fbd8069f.jpg

_DSC0054.jpg.1dc0abc1121c69d87ece421ebc784fa0.jpg

_DSC0073.jpg.a957eec104efb353993577088b46b5c2.jpg

drar til Thailand at den 16 får og dykke lit :-) .så da var det greit og ta lit sørvis på karet før en drar så da er ale pumper renset og skumre renset kontakter og rør gåt over :-). og en liten forandring ble det i karet og lit mer LS komer med noen bilder i kvel på den lile forandringen:-)

i dag ble snorkle lit mere spennende en den pleir da khajaken jeg leide sank da jeg var ganske lanket ute ble en slitsom tur til land så vi prøver på nyt i morgen tenker jeg par bilder fra i går kan jeg nå lege ut det vart ingen i dag

DSCF7654.jpg.9e93f8488b8be7c08f5e66eb2af8c5af.jpg

lit om opp setet mit per i dag går det med følgene utstyr gider ikke skrive navn på alt da det tar evigheter ;-)

sirklason

3 stk på 12000L

3 stk på 7000L

2 stk på 6000L

og retur på17000L som gir sic 10000L til karet

blir 790000L plus minus

skumere

2 stk som klarer 1000L vær ved høy belasting

1 stk uw 39w

belysing

3 stk led lamper 165w 1 stk hqi 150w 10 stk t5 39w og en led pere å 100w

2 stk for automater

1 stk automatisk vann på fyller fra 200L van resuvar

Går med litt utstyr når man har stort kar ja ;)
ja det er sikkert :-) men har plukket ned en del som jeg ikke bruker per i dag vuderer og starte opp at med ozon

jo men det løser seg selv eter vert det gjør det ikke :confused: har nå fåt det før og mener og huske det ble klart vann eter lit tid !!