Gå til innhold
robin73

robin73 2000L

Anbefalte innlegg

jeg har aldri merket noe negativt med det og gjorde det i 1000L min .og så gjort det i mange år

grunnen til jeg gjør det får og få ut mye drit og få det ned i sumpen og vannet blir klarere . han som hadde son som jeg stjal ideen fra var marine biolog og mente det var natulig proses på mange riv da det var lav van og vannet pisket mot stenen og virvlet inn luft og som han sa at vannet er altid friskere og mer frodig eter det har vert lit uvær. og det ser jeg her og at koralene ser mye piggere ut eter på . :-) men skal ikke anbefale noen og gjøre det men det funker her

Har du bilder av løsningen med luft?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei egentlig ikke men veldig enkelt jeg bruker en lit stor luft pumpe med en enkel taimer fra clasollsen og en luft slange. Jeg har gort det på to måter til og begynne med så boret jeg et lit hul rett under propellen i pumpen så slangen pasett i ulet funker fint . Men nå har jeg en pumpe som er beregnet får det ikke at det gjorde noe forskjell med med den så den først løsnig funket fint 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei da er det lenges siden jeg har vert her . men skal prøve og bli med at lit skal lege ut nye bilder eter vert her og 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, e-mu skrev:

Flotte bilder av et fint akvarie. Et spørsmål, er sohalen din veldig dominant?

nei ikke i det hele tatt den er faktisk helt rolig hos meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre, jeg gikk nemlig til impuls innkjøp av en liten sohal for en stund siden, og den vokser fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå