Jump to content

Være så j..vlig!!!

Recommended Posts

Synes ikke jeg skal navngi butikken men det er iallefall der jeg kjøper det meste av saltvannsfisk og annet ... stakk fingern nedi og smakte på vannet, det smakte såpe. Vaskemiddelflaska ble funnet i butikken... forslo de måtte sette hengelås på alle karrene;-).

Sikkert guttestreker men like galt.

At folk kan finne på noe sånt det vet jeg gått om da det ble samma lignende sak gjørt hjemme hos meg før noen måneder siden.
ja jeg har lest om den. Folk tenker ikke alltid over konsekvensene. Ble vell en dyr sak for deg pluss alt arbeidet. Håper aldri jeg eller andre får oppleve noe slikt.
Så sånn uten videre så stakk du fingern nedi og smakte på vannet? Har du til vane for det? LOL

Neida, men det er synd at idioter gjør sånt. Gikk det bra?

Jaa, trodde alle testet saltnivået sånn???

He He He Neida har nok ikke det som vane nei :D, Men jeg trodde rettogslett ikke det som ble fortalt, så det var eneste måten å finne ut. De viste meg det karret som skummet best:) Har nå vokst opp på myra i Finnmark så trur jeg har vært bort i værre.

Jo det går vissnok bra, de hadde vært i kontakt med produsenten som "forsikret" at: en flaske iforhold til volumet av vann de hadde så skulle det gå uten noen problem.

Hvorfor ikke det??

Fordi det ikke har noe å si for kunder verken fisk eller annet har tatt skade. Det var så lite vaskemiddel i forhold til vannvolum, så konsentrasjonen ble veldig liten. Men uansett det viste nok ikke de som gjorde det.