Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
AndréMF

Tannbørsteblemme

Anbefalte innlegg

Snublet over denne tråden og ville bare dele min lille tabbe.

På min gamle skummer brukte jeg utrangerte tannbørster for å få renset oppi kriker og kroker. Etter en slik puss en alt for sen nattetime la jeg fra meg børsten ved vasken og gjorde meg ferdig med akvariet før jeg skulle legge meg. Som du sikkert skjønner hadde jeg glemt at jeg hadde byttet tannbørste og endte opp med en salig blanding av "skimmate" og colgate på tannebissene før jeg husket at jeg hadde byttet tannbørste. Smaken var ubeskrivelig, og jeg gikk til sengs i trygg forvissning om at jeg kom til å måtte bruke spybøtta flittig utover natta, men det gikk bra det og. Anbefales allikevel ikke :D

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice :oops:.

Jeg har vært veldig nært å gjøre det samme selv. Sjekker alltid formen på børstene før jeg har på tannkrem. Det har hendt at en uvitende(?) samboer rydder børsten på plass i holderen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ugh! Jeg tror jeg ville ha børstet tennene (med den riktige tannbørsten) i en time etterpå. ;-)

Ei jeg kjenner greide å bøtte nedpå en halv kopp med den gode blandingen Pepsi og røde mygglarver. Det ble ikke akkurat en slager, det heller. Det smakte visstnok like ille som det lukter. Hun var dårlig i flere dager etterpå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ikke så mye skumming, men intens sikling og kvalmebyger, spylte kjeften i dusjen påfulgt av trippel runde listerine, kraftig tannbørsting(med den nye) og en intens appell til vår herre om en rolig natt. Ansiktsuttrykket.. Vel, speilet viste et uttrykk jeg ikke har sett verken før eller siden, den emosjonelle malstrømmen av inntrykk, frykt og følelser fikk frem noe særdeles primitivt og usjarmerende iallefall. :confused: :shock::-|:?:(:cry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hehe ikke så mye skumming, men intens sikling og kvalmebyger, spylte kjeften i dusjen påfulgt av trippel runde listerine, kraftig tannbørsting(med den nye) og en intens appell til vår herre om en rolig natt. Ansiktsuttrykket.. Vel, speilet viste et uttrykk jeg ikke har sett verken før eller siden, den emosjonelle malstrømmen av inntrykk, frykt og følelser fikk frem noe særdeles primitivt og usjarmerende iallefall. :confused: :shock::-|:?:(:cry:

Hehe, priceless;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ugh! Jeg tror jeg ville ha børstet tennene (med den riktige tannbørsten) i en time etterpå. ;-)

Ei jeg kjenner greide å bøtte nedpå en halv kopp med den gode blandingen Pepsi og røde mygglarver. Det ble ikke akkurat en slager, det heller. Det smakte visstnok like ille som det lukter. Hun var dårlig i flere dager etterpå...

Jeg vet jo at trøndere drikker mye rart, men det der var noe drøyt.:lol:

Mygglarver er vel noe av det mest grisete fiskeforet som finnes og.

Hun kunne jo ha blitt alvorlig dårlig av det der.:shock:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hver gang jeg tømmer skummerkoppen må jeg inrømme at jeg blir litt nysgjerrig på hvordan det gørret egentlig smaker. :lol:

Og når tema er å smake på akvarierelaterte ting så synes jeg det passer fint å dra opp de videoene her:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da enda godt at denne tabben ikke gikk ut over akvariet ditt...

Forøvrig blir jeg litt skeptisk når jeg hører dere benytter tannbørster på skummere?

For å ikke redusere effekten av skummeren som sådan er det viktig å holde den ren, men det er ikke heldig om det blir mye riper, uregelmessigheter i stigerør. Dette kan redusere effekten av skummeren fordi skummet får mer friksjon mot veggene.

Jeg bruker derfor kun myke svamper i stigerørene i mine skummere for å holde plasten så "glatt" som mulig.

I pumper og rør derimot kan nok Jordan bidra positivt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå