Jump to content

Recommended Posts

det krepsedyret der er ikke reef safe, men er reefsafere en de med store sakse klør..

men at den kan finne på å spise syke ,sovende og skadde fisk er nok helt mulig.

den kan nok også finne på å ete små koraller som skiver og knapper.

derfor er foring viktig om du skal holde slike skapninger ellers vil den forsyne seg selv.. de lever nemlig ikke bare av forrester alger ol,.

Jeg har en annen hummervariant (Debelius reeflobster) og den tar hverken sovende fisk eller koraller.. Døde fisk tar den selvfølgelig, men så lenge jeg har hatt den så har jeg passet på å sprøytet en dæsj rundt hulen dens slik at den er mett og fornøyd.

Hadde den sultet så hadde den nok gått på korallene mine og sikkert på sovende fisk også.

Snegler derimot ser ut til å være førstevalget hvis jeg har glemt å mate den..

Jeg har en annen hummervariant (Debelius reeflobster) og den tar hverken sovende fisk eller koraller.. Døde fisk tar den selvfølgelig, men så lenge jeg har hatt den så har jeg passet på å sprøytet en dæsj rundt hulen dens slik at den er mett og fornøyd.

Hadde den sultet så hadde den nok gått på korallene mine og sikkert på sovende fisk også.

Snegler derimot ser ut til å være førstevalget hvis jeg har glemt å mate den..

Er det den der orange hummeren du mener?