kimes 31 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Hvis du tar 5 200 per stykke. Frakt er zirka 400 NOK med express til Oslo eller 130 NOK og da må du henter den i Postkontor. Begge to en virkedag. Mvh Hvordan pakker og sender du de? Quote Link to post Share on other sites
Ronny 10 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Det kommer med heatpak og avisa in i en esker. Det funker bra. Hadde ikke problemer med denne løsning. Mvh Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 berghia Jeg har noen som jeg kjøpte hos Ronny gående i mitt kar.Ser de kun med lommelykt.Så glassrosebestanden min er på vikende front:-) Til dere som vurderer disse: det er ingen hurtigløsning så sant du ikke hiver oppi en hel haug.Men de små rakkerne er effektive:-) Quote Link to post Share on other sites
PerArneØvrum 17 Posted January 31, 2013 Report Share Posted January 31, 2013 kan 1 stk. ta 50 glassroser illøpet av 1-2 måneder tro? Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted January 31, 2013 Report Share Posted January 31, 2013 berghia Hei. Min erfaring så langt,så er svaret nei.Det kommer jo og litt ann på size på sneglene.De jeg kjøpte var ytterst små,nå er de vel ca en cm. Jeg hadde totalt 5 stk,og jeg har kun lokalisert 2 av de.De aller største glassrosene har jeg måttet bruke Joes Juice på,men jeg regner med på sikt at sneglene vil formere seg og ta samtlige roser. Så oppsummeringen blir:det funker,men det skjer ikke over natten:-) Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted January 31, 2013 Report Share Posted January 31, 2013 Jeg vil gjerne ha 10 jeg, og ikke to som i et tidligere innlegg. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts