Jump to content

Berghia verrucicornis

Recommended Posts

har ikke enormt, men mangen av glassrosene er plassert midt imellom knapper og koraller, og er så å si umulig å få tatt med sprøyte.

Tenkte å få meg en slik snegl, for å så omplassere den til noen andre som trenger den når jeg har fått kontroll over glassrosene i akvariet mitt.

Shipping to Norway would be £45.00.

Berghia are £28 for 3 and £15.00 each for singles, so for 4 you would be looking at £43.00 + £45.00 Shipping = £88.00

for 6 berghia you would be looking at £56.00 + £45.00 = £101.00

De koster litt og om du ikke hart flere glassroser dør de en sakte død og er visst litt hyppige til å formere seg sånn jeg har forstått det? Men det er jo sikkert en mulighet for å dele en sending med noen eller ha noen få på rundgang om man er en liten gjeng.....

Tenkte jeg skulle bare poste priser siden contact linken ikke funket..

• 11 months later...

Har spurt flere sjapper og de finner de ikke på listene sine og da stopper det der.. Krizoo har jeg ikke spurt... takk for tipset :)

Er vel best å spørre når jeg er der.. ca 1 gang i året... :mad:

Skal seriøst ta ut noen feriedager snart bare for å få tatt alle turene rundt omkring som jeg aldri får tatt ellers!

Snegler

Hei,

eg har denne snegler zirka i midt av februar klar til salg (so det er stor nok for salg). 250 NOK per stykke. Hvis du tar 5 200 per stykke. Frakt er zirka 400 NOK med express til Oslo eller 130 NOK og da må du henter den i Postkontor. Begge to en virkedag.

Mvh

Edited by Ronny
Fraktangivelse

Shipping to Norway would be £45.00.

Berghia are £28 for 3 and £15.00 each for singles, so for 4 you would be looking at £43.00 + £45.00 Shipping = £88.00

for 6 berghia you would be looking at £56.00 + £45.00 = £101.00

De koster litt og om du ikke hart flere glassroser dør de en sakte død og er visst litt hyppige til å formere seg sånn jeg har forstått det? Men det er jo sikkert en mulighet for å dele en sending med noen eller ha noen få på rundgang om man er en liten gjeng.....

Tenkte jeg skulle bare poste priser siden contact linken ikke funket..

Fra hvilken nettbutikk er dette? Har vanvittig lyst på en Pom Pom krabbe, ga opp da første amerikanske siden jeg fant den på, ikke sendte til Norge..