scorpio 18 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Custom Tar nok en stund til, skal legge xtra flid i ledningstrekking:-) Quote Link to post Share on other sites
bluereef 23 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Gratulerer! Blir spennende å se hva du får ut av dette:) er du fornøyd med lampeløsning/stativ? Så smart og veldig bra ut! Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Custom Gratulerer! Blir spennende å se hva du får ut av dette:) er du fornøyd med lampeløsning/stativ? Så smart og veldig bra ut! Rett og slett genialt Trygve..:-) Det ser så mye bedre ut å slippe å ha lampen hengende fra taket. Når topprammen på karet kommer på, så ser jeg overhodet ikke lampen;-) Quote Link to post Share on other sites
Per Arne Nilssen 116 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Tar nok en stund til, skal legge xtra flid i ledningstrekking:-) Ja det er nok smart. Da slipper du ergre deg over dette etterpå.:-) Quote Link to post Share on other sites
bluereef 23 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Smart! Så rimelig forsegjort ut den sumpa også ikke glem å ta mye bilder da Trond! Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Custom Smart! Så rimelig forsegjort ut den sumpa også ikke glem å ta mye bilder da Trond! Skal ta masse bilder;-) Holder på å strekke slanger til ballingcontainerene Har brukt osmoseslanger denne gangen, så slipper jeg de halvslakke silikonslangene..:-) Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 custom Et par bilder til,før resten av akvarieoppsett får vente til i morra:-) Et bilde av mitt nye leketøy,automatisk skummerrenser på Vertexen..:-)Små barn,store gleder.. Rammen på akvariet er bare å ta av når man skal "jobbe" litt oppi der. Quote Link to post Share on other sites
Tore Kristian 10 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 veldig bra jobba Trond du har jo fått gjort masse siden jeg var der tidligere i dag. Dette blir kanoon :-) Stå pÅ! Jeg kommer tilbake.... Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Custom du har jo fått gjort masse siden jeg var der tidligere i dag. Dette blir kanoon :-) Stå pÅ! Jeg kommer tilbake.... Skal ha kaffien klar Tore.. unnskyld o' boy..:lol: Quote Link to post Share on other sites
selje 326 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Dette ser utrolig bra ut Scorpio:-) Hvor har du kjøpt de runde sylinderene til ballingen? De så smarte ut. Hvor stort volum har de? Quote Link to post Share on other sites
Rogerh 10 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Dæven dette ser veeeeldig bra ut, gleder meg til fortsettelsen:D Og fortsett den gode jobben med å pøse på med bilder;-) Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Dette ser utrolig bra ut Scorpio:-) Hvor har du kjøpt de runde sylinderene til ballingen? De så smarte ut. Hvor stort volum har de? Hei:-) De kjøpte jeg i England, tar 5 liter og har hurtigkobling.syns selv at de tok seg godt ut ja.. Quote Link to post Share on other sites
bluereef 23 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Bubblemagus har også lignende balling/løsnings beholdere. Det mest geniale med disse kontra plastkanner, er at det er stive rør helt ned. Da unngår man at slangen gjør en loop opp igjen og at man ikke kan se det. Estetisk var dine hakket vassere:) tar seg sykt bra ut!! Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Bubblemagus har også lignende balling/løsnings beholdere. Det mest geniale med disse kontra plastkanner, er at det er stive rør helt ned. Da unngår man at slangen gjør en loop opp igjen og at man ikke kan se det. Estetisk var dine hakket vassere:) tar seg sykt bra ut!! Kommer rett fra Harrods..Oxford Street..:lol: Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Står litt fast her nå.. lurer på om jeg skal åpne kontrollboksen på Vortech pumpene, ta ut ledningen, for så å trekke den.Da vil jeg få all ledningdrit inne i skapet og kun kontrollerene hengende på veggen. Estetisk utrolig mye bedre, men jæv.. mye mer jobb.. Quote Link to post Share on other sites
bluereef 23 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Kommer rett fra Harrods..Oxford Street..:lol: Seriøst?! Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Seriøst?! :lol: neida Trygve, bestillte de fra Lee som bygget karet:lol: Quote Link to post Share on other sites
bluereef 23 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Fikk ikke gått igjennom hele Harrods når jeg var der i høst, og hadde vært surt( og merkelig) om de solgte akvarieutstyr, hehe:) men de hadde jo et fotballspill med ruller til 12000£(eksklusiv frakt), så hvorfor ikke! Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Det koster å være kar ja..:-) Quote Link to post Share on other sites
bluereef 23 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Å HA kar mente du vel:) Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Å HA kar mente du vel:) Begge deler min venn;-) Quote Link to post Share on other sites
selje 326 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Bubblemagus har også lignende balling/løsnings beholdere. Det mest geniale med disse kontra plastkanner, er at det er stive rør helt ned. Da unngår man at slangen gjør en loop opp igjen og at man ikke kan se det. Estetisk var dine hakket vassere:) tar seg sykt bra ut!! Ja Bublemagus er ikke i nærheten av å se like bra ut som disse. For min del gir jeg litt f i hvordan de ser ut da de står i et skap uansett:-) Har kanner nå så får se om jeg bytter ut til noe liknende det du har Scorpio. Det med hard slange helt ned i bunnen er jo en klar fordel. Gleder meg til å se når du får i vann og LS. Blir utrolig bra dette her! Nå gleder jeg meg bare mer og mer til jeg skal starte opp nytt prosjekt til høsten:mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
guttungen 242 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Litt på siden.... Har selv brukt pex-rør inni kannen som silicon slangen går inni Over til noe helt annet, dette blir helt sykt flott :D:D Ps: Det koster å være FAR også Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Takk for det:-) Det er et tynt acrylrør som går fra lokket og ned i containeren. Kan enkelt taes av hvis/om det må rengjøres. Quote Link to post Share on other sites
scorpio 18 Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Custom Litt på siden.... Har selv brukt pex-rør inni kannen som silicon slangen går inni Over til noe helt annet, dette blir helt sykt flott :D:D Ps: Det koster å være FAR også I know:-):-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts