Jump to content

English Custom Tank

Recommended Posts

• Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Custom

Gratulerer! Blir spennende å se hva du får ut av dette:) er du fornøyd med lampeløsning/stativ? Så smart og veldig bra ut!

Rett og slett genialt Trygve..:-)

Det ser så mye bedre ut å slippe å ha lampen hengende fra taket. Når topprammen på karet kommer på, så ser jeg overhodet ikke lampen;-)

Custom

Smart! Så rimelig forsegjort ut den sumpa også:) ikke glem å ta mye bilder da Trond!

Skal ta masse bilder;-)

Holder på å strekke slanger til ballingcontainerene

Har brukt osmoseslanger denne gangen, så slipper jeg de halvslakke silikonslangene..:-)

Custom

Dette ser utrolig bra ut Scorpio:-) Hvor har du kjøpt de runde sylinderene til ballingen? De så smarte ut. Hvor stort volum har de?

Hei:-)

De kjøpte jeg i England, tar 5 liter og har hurtigkobling.syns selv at de tok seg godt ut ja..:lol:

Bubblemagus har også lignende balling/løsnings beholdere. Det mest geniale med disse kontra plastkanner, er at det er stive rør helt ned. Da unngår man at slangen gjør en loop opp igjen og at man ikke kan se det. Estetisk var dine hakket vassere:) tar seg sykt bra ut!!

Custom

Bubblemagus har også lignende balling/løsnings beholdere. Det mest geniale med disse kontra plastkanner, er at det er stive rør helt ned. Da unngår man at slangen gjør en loop opp igjen og at man ikke kan se det. Estetisk var dine hakket vassere:) tar seg sykt bra ut!!

Kommer rett fra Harrods..Oxford Street..:lol::lol:

Custom

Står litt fast her nå.. lurer på om jeg skal åpne kontrollboksen på Vortech pumpene, ta ut ledningen, for så å trekke den.Da vil jeg få all ledningdrit inne i skapet og kun kontrollerene hengende på veggen. Estetisk utrolig mye bedre, men jæv.. mye mer jobb..

Ja Bublemagus er ikke i nærheten av å se like bra ut som disse. For min del gir jeg litt f i hvordan de ser ut da de står i et skap uansett:-) Har kanner nå så får se om jeg bytter ut til noe liknende det du har Scorpio. Det med hard slange helt ned i bunnen er jo en klar fordel.

Gleder meg til å se når du får i vann og LS. Blir utrolig bra dette her!

Nå gleder jeg meg bare mer og mer til jeg skal starte opp nytt prosjekt til høsten:mrgreen: