Jump to content

Christine`s prosjekt Aquastabil Mark II

Recommended Posts

• Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehehe,. samme som jeg da,. elsker min ensome glassrose;-)

Er i 130 litern min. den bor der sammen med et monster av en teppe anemone, og en stk hissig propp av en brun/gul damsel,og ca en millon alger av diverse rariteter jeg ikke aner hva er, ser ut som cladiphora(moseballer)..

grønne små sjøharer,og tusen små snegler,.

karet der får bare stå og gå,. så får jeg se om jeg ikke får has på mantis/pistolreke dyret ,så få den flytte dit.-:shock:

• 1 month later...
Hei. Christine. Jeg har sett litt på samme kar som du har, men så lurer jeg på om sumpen fungerer bra? For den har jo ikke bobble felle?

Nei det syntes jeg ikke egentlig... Hadde jeg vist bedre hadde jeg bygdt selv (spesialbestilt).. Syntes det er litt dumt å ha absolutt alt i ett kammer.. Men dette var min første sump, så lærer enda;-)

Ja men du har muligheten til å lime inn to glassplater vist du kan tømme sumpen og kjøre kun karet noen dager. Men her kan andre erfarne Akvarister komme inn med sine synspunkter for jeg bare tror det går bra. Så da blir løsningen for meg vist jeg velger dette karet å sette inn en bobblefelle.