Gå til innhold
Informasjon
  • Husk å book neste Reefmeet i kalenderen. Søndag 24.03.19 i Drøbak. Mer info kommer
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • NYHET. Nå kan man legge ut objekter i "kjøp og salg" å motta bud hvis man ønsker. Sjekk det ut!
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
PaalGisle

Heggedalsrevet

Anbefalte innlegg

Da er beslutningen tatt og akvariet mitt skal legges ned. Alt av koraller, fisk, stein og teknikk skal selges/gis bort. Jeg har noen tanker om hvor veien går videre, men i første omgang blir jeg nok litt "borte", før jeg starter opp igjen.

Ta gjerne kontakt om det er noe du ser i billedtråden min, om du kunne tenke deg å kjøpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffda, det var ikke bra. Håper du snart kommer sterkt tilbake. Når i tid ser du for deg nedlegelsen? Jeg holder på å bygge mitt nye, men er ikke klar til å ta imot noe levende før i april, tror jeg. Har ikke rukket å sjekke hele tråden din, men har du noen høykvalitets lys så kunne det vært interessant.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

J

16 timer siden, e-mu skrev:

Uffda, det var ikke bra. Håper du snart kommer sterkt tilbake. Når i tid ser du for deg nedlegelsen? Jeg holder på å bygge mitt nye, men er ikke klar til å ta imot noe levende før i april, tror jeg. Har ikke rukket å sjekke hele tråden din, men har du noen høykvalitets lys så kunne det vært interessant.  

Belysningen er i dag 2x 250W HQI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 26.1.2018 klokken 10.27, PaalGisle skrev:

Da er beslutningen tatt og akvariet mitt skal legges ned. Alt av koraller, fisk, stein og teknikk skal selges/gis bort. Jeg har noen tanker om hvor veien går videre, men i første omgang blir jeg nok litt "borte", før jeg starter opp igjen.

Ta gjerne kontakt om det er noe du ser i billedtråden min, om du kunne tenke deg å kjøpe.

Jeg syns dette er så vemodig! Kan jo bare drømme om et et kar som ditt.. Jeg syns de blå knappene dine er kjempefine! Men er åpen for forslag av hva du tror jeg kan overta i det lille fisekaret mitt, hehe :) Xenian jeg fikk av deg ser ut til å klare seg fint oppi hos meg og det gjorde seg virkelig med litt liv oppi der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er siste rest av koraller og fisker gitt bort, og kveld starter tømming av akvariet. Har litt "teknikk" som vil bli lagt ut for salg etterhvert, bla. en hang-on skummer av typen Deltec MCE600, varmekolbe, en enkel ATO og diverse jet-stream pumper.

Litt vemodig å "pakke" sammen etter litt mer enn 10 års drift, men det kan godt hende at jeg dukker opp igjen senere med nye prosjekter.

Lykke til videre alle sammen!

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, PaalGisle skrev:

Litt vemodig å "pakke" sammen etter litt mer enn 10 års drift, men det kan godt hende at jeg dukker opp igjen senere med nye prosjekter.

Lykke til videre alle sammen!

Takk for det. Håper å se deg igjen engang i fremtiden med nye spennende salte prosjekter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider