Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
PaalGisle

Heggedalsrevet

Anbefalte innlegg

I det lyset slo seg av i dag, så satt jeg å så på hvordan den ene klovnefisken min begynte å lete etter en soveplass i mellom hodene på hammerkorallen.

Og til slutt: "Her vil jeg sove i natt"

015.jpg.3b6bf958d805d8b154634026adc1790f.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært fornøyd med skummeren i det siste, så i kveld har jeg demontert og vasket og skuret. Og huhei som den skummer nå! Har tatt ut alle sirkulasjonspumper etter tur i dag også og vasket disse. Det hjalp på vannsirkulasjonen det også. Så nå tror jeg at jeg kan lene meg litt tilbake å la tingene få gro litt i fred.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vakkert med bevegelse! Her repsentert med Xenia. . . .

ser ut til at jeg må få tak i en kvast med pulsing xenia igjen ...så flott ut denne her ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tips!

Skulle du etterhvert få for mye Xenia så er jeg veldig interessert i å kjøpe mer av deg :-)

Har ikke gjort noe spesielt, men ser ut til å ha "truffet" med riktig vannsirkulasjon. Blir det for mye strømning, så legger den seg jo bare "flat" med strømmen.

Pål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil så er det en Menella sp (noen ganger kalt Menelia) De er ganske greie å få til, men min har nesten blitt dekket av polypper. Så jeg har bare noen få cm igjen.

Mange flotte bilder!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå