Gå til innhold
Gjest Allan

Dyrebutikken Drammen

Anbefalte innlegg

Gjest Allan

Jeg har vært i Dyrebutikken Drammen noen gange i det siste og de levere en veldig god service der, har de ikke det du mangler er de behjelplige med og skaffe det. Nå har han til og med butikken full av saltvannsfisk og koraller til en super pris, det liker vi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Allan

Det må du, han har fått alt mulig. Har han ikke det du vil ha så få han til og skriv det opp til neste sending, da kan det være han har det neste gang. Han levere en veldig god service der. Men jeg tror ikke du skal vente for lenge med og dra der med de priser han har satt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom der selv idag og utvalg av fisker var bra og de ser ut til å være friske og raske. Priser på fisker vet jeg ikke. Men LPS og knapper var ikke noe å si på.. Tok med meg noe ekstra for å si det sånn..

Stå på, og hold kvaliteten oppe.. ;)

legger ut noe bilder av det jeg kommer hjem i morn.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Allan
he he.. nå skal ikke jeg henge ut aral som driver butikken, men du får se hvor lenge det lever;) har ikke en knapp igjen derfra i det hele tatt. 2 gulekirurger har gått med.. på tide å få høyer'n inn i butikken igjen.. så kansje saltmålingene blir høyere enn 1.017 også;) prisene hans er fast;) ikke no tilbud..

Ser du ikke er helt oppdatert ;) Han har fått styr på saltavdelingen, bedre vann en der du var ;) Det er riktig det ikke er tilbud men det er der vel heller ingen andre en du som har nevt. Men med 50% rimliger en der du var som fast pris er det jo bra da. Løp og kjøp :) Jeg skal prøve og ligge utt bilder av det jeg har kjøpt der, veldig fine fisk og koraller fra han egen import fra Barli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, han har fått inn mye fint nå. Bra priser har han og. Har aldri hatt noe prob med det levende jeg har kjøpt fra han..

Kjøper så å si alt fra han, dette pga pris, han skaffer det du ønsker og kvaliteten er bra....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Allan

32465.jpg

32466.jpg

32467.jpg

32468.jpg

32469.jpg

32470.jpg

Litt fra butikke som er hoss meg nå :)

Har og en gull kirug og palet men de er ikke fra denne sendingen men de er veldig fine :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hehe, er det DET dere gjør på fester?:lol:
ha ha nei.. men jeg skulle vise et par salt folk en annonse her.. så jeg har mine misstanker til hvem forum bruker her som har skrevet dette fra MIN profil. forbandet irriterende for jeg har absolutt ikke noe vondt å si om denne butikken! handler jo der selv!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Allan
oi sann.. her har det skjedd ett eller annet i går som jeg ikke har snøring på. hadde en liten fest her, å dette er det ikke jeg som har skrevet overhode.. jeg kjenner aral kjempe godt og syntes aral er en alletiders kompis. eneste jeg har mistet er en gul kirurg, men det pga skyhøyt nitrat, og alt annet har jeg da enda! enig i at aral er en deeeel billigere enn tam liertoppen.. alle er vel billigere enn dem? en vel en av grunnene til at jeg sendte mange ned til aral også??

Hehe. Det høres utt som dere fester i gjennom :) jeg blir med neste gang :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hehe. Det høres utt som dere fester i gjennom :) jeg blir med neste gang :) :)
ha ha ja.. her er døra alltid åpen så jeg sier i fra jeg;) bare hold dere unna pc'n min :evil: får sånt som har skjedd her det gidder ikke jeg.. har man problemer med noe så får dem bruke sitt eget navn og ikke mitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Allan
ha ha ja.. her er døra alltid åpen så jeg sier i fra jeg;) bare hold dere unna pc'n min :evil: får sånt som har skjedd her det gidder ikke jeg.. har man problemer med noe så får dem bruke sitt eget navn og ikke mitt

Takk blir gøj :) Ja ting skjer når glasset er fylt og man ikke husker hvor mange gang det har blitt fylt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
oi sann.. her har det skjedd ett eller annet i går som jeg ikke har snøring på. hadde en liten fest her, å dette er det ikke jeg som har skrevet overhode..

Omtrent som å glemme å slå av FB på jobb dette hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom i dag og det ble handlet litt fisk..... (Merkelig det der)

Fangsten er:

2 nemoklovner

1 sekslinjetvrasse

1 hvitbrystetkirurg.

Alle navn er på godt Norsk!!!

Kan si det ble liv i balja..... hvitbrysten fikk kjørt seg noe jæ.... :mad:

Merkelig nok var det Grevlingen som var mest hissig.... jaja- den dukker nok frem igjen. :roll:

Sekslinjer ble bare vekk, men det er jo normalt- kommer sikkert frem om et par uker.... :rolleyes:

Klovnene er fremme etter en diskusjon med noe crommis. :rolleyes:

Prisene var hyggelige og kvaliteten så fin ut, hvitbrysten så rund ut og ikke tynn & skaranten som de ofte er.

Da er det bare å håpe på fred og ro i balja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen Takk

Oi for en dag idag tror ikke jeg har hatt en så koselig og positivt dag som dette, Takk til dere alle som har vært på besøk og de som har handlet ;-). til de som har sendt mail så skal jeg svare dere så fort som mulig.

Kommer til å satse på bra kvalitet og selvfølgelig pris.

Mvh

Aral Celayir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oi for en dag idag tror ikke jeg har hatt en så koselig og positivt dag som dette, Takk til dere alle som har vært på besøk og de som har handlet ;-). til de som har sendt mail så skal jeg svare dere så fort som mulig.

Kommer til å satse på bra kvalitet og selvfølgelig pris.

Mvh

Aral Celayir

LIKER!!! morro når det gliiir aral;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Dyrebutikken Drammen holder extra åpent etter auksjonen.

Den kvelden blir det ikke faste priser.

eks pris Zebrasoma desjardini 350, scopas 150, fire shrimp 2stk 300, enoplometopus debelius 100,- falco hawkfish 100,- ++++ mye mer

Mvh Aral

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå