Jump to content

Akvarium & Vekt

Recommended Posts

Hei på Dere akvarister

Jeg fant ikke noe annet sted å plassere denne avsnitten som jeg leste om Dyre Assisterte Terapi(DAT). Måtte bare copy&paste it here

Nutrition is typically decreased in patients with Alzheimer disease. One study found significant results with the use of aquariums with live fish. While observing the fish, patients with a history of pacing and wandering were able to focus while sitting for longer periods of time. These patients significantly increased their nutritional intake during and after they were exposed to the aquariums (P < .001). Overall, 87% of the participants in the experimental groups increased their dietary intake. Many of the participants continued to gain weight after the study was finished.

Mener ikke at Dere har Alzheimer (fiskane&Korallane hadde garantert dødd)

Har Dere merket noe vekt- eller appetitt økning når Dere fikk akvariumet i huset?

Hmmm jeg har gått opp 5kg siden sist......

Men det kan komme av AlzheimersBullemi- Spiser og spiser, men glemmer å kaste opp. (Håper ikke jeg tråkket på noen nå.)

sent fra GPS'n

Jeg har kun alzimer light så vekta har egentlig ikke kommet med ett smell , men har tendens til ølvom etter å ha drukket tett og hatt trynet i akvariet den siste tiden , værre blir det vel til helga når jeg er omkranset i sjøvann og kalde pils på båtreaceet i arendal tenker jeg . Får ta tiden til hjelp og beholde akvariet så pleierene kan se til at de får mat og stell så kan jeg svare om 10-30 år om jeg har lagt på meg , om jeg husker det ....hva var emnet egentlig ? Hmmm

God ferie forresten !