Jump to content

Hystrix

Recommended Posts

Hystrix blir gjerne mere fargesterke om de står litt lavere ;)

Sent from my Garmin-Asus A50 using Tapatalk

det er veldig fin skarp rosa farve på den rosa .....høyt oppe i karet hos meg , betyr ca 25-30 cm under vannflaten ...den grønne kom idag ..så den er litt blass foreløpig ..

det er veldig fin skarp rosa farve på den rosa .....høyt oppe i karet hos meg , betyr ca 25-30 cm under vannflaten ...den grønne kom idag ..så den er litt blass foreløpig ..

Min erfaring: Den grønne er ganske rask til å sutre. Den går over i gul farge dersom den ikke er fornøyd. Er også ganske raskt til å si ifra om den er fornøyd.

Tilsetter du jern så blir denne så grønn at den nesten ser radioaktiv ut :-)

Min erfaring: Den grønne er ganske rask til å sutre. Den går over i gul farge dersom den ikke er fornøyd. Er også ganske raskt til å si ifra om den er fornøyd.

Tilsetter du jern så blir denne så grønn at den nesten ser radioaktiv ut :-)

OK ..får kanskje kjøpe jerntilsetting da ...hvis ikke dette finnes i TM A og K elements .

OK ..får kanskje kjøpe jerntilsetting da ...hvis ikke dette finnes i TM A og K elements .

Magnar har en flaske (hadde iallefall sist jeg var innom butikken) som jeg har brukt. Vær klar over at jern er vanskelig å dosere så dersom du ikke *MÅ* framskynne utfargingen så ville jeg ventet.

Jeg har et ganske stort algeproblem nå da jeg overdoserte jern ;-)