solono Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 hvor lang tid tar det før man blir medlem fra man melder seg inn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Du får medlemskort tilsendt når kassereren får registrert beløpet på kontoen. Da setter hun også brukeren din til medlem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted December 7, 2010 Author Report Share Posted December 7, 2010 tenkte mer på når jeg får respons åå innmeldingen min. kan ikke gjøre noe før det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Hvordan tingene fungerer. Når man melder seg inn får man giro via E-Post. Om man ikke har fått noen innen kort tid, sjekk spam filter ;-) Når giroen er betalt sender banken info til kasserer. Dette kan ofte ta litt tid. Bankene lager opp litt og sender i puljer. (det bare er sånn) Når infoen er mottatt og kassereren kan se hvem som har betalt produseres medlemskortet. Nå er det mange som ikke skriver på navn- da må kassereren lete etter hvem som har betalt- det tar tid. Og noen lar andre betale for seg- Da blir det ennå mer jobb med å finne ut hvem som har betalt. Når kortet er produsert sendes det med posten. Ofte kommer det i retur pga. feil adresse eller at folk har flyttet osv. Nå vet jeg at vi kommer til å innføre en rutine vedrørende kortproduksjon og utsendelse slik at kasserer sender ut en gang pr. mnd. Dette linkes opp mot rutiner fra banken osv, så jeg kjenner ikke detaljene helt. Men det kommer info om dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 tenkte mer på når jeg får respons åå innmeldingen min. kan ikke gjøre noe før det! Om du ikke har fått noen e-post med giro kan du sende en Hyggelig p.m. til kassereren. Hun har brukernavn: snurr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Dersom du er nytt medlem, så blir din status endret så fort kassereren ser innmeldingen din. Som Clas skriver så skulle du fått medlemskortet så fort du har betalt, men 2011 kortene er ikke klare ennå, så derfor kan du huke av for kvitering dersom du betaler i nettbank, så klistrer du den på utskriften av fakturaen din. Vi håper butikkene godtar dette som medlemskort enn så lenge. Nytt medlemskort får du straks det er klart på nyåret. Velkommen som medlem skal du være :-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted December 7, 2010 Author Report Share Posted December 7, 2010 takk for forklaringen lurte bare på om min innmelding var registrert siden jeg ikke hadde hørt noe. men da kommer det nok snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Ups, litt sen ute der set jeg, men jeg måtte få med meg resten av håndballkampen Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Om du ikke har fått noen e-post med giro kan du sende en Hyggelig p.m. til kassereren. Hun har brukernavn: snurr He he he, artig nick på en kasserer. Hun har ihvertfall en unnskyldning om noe skulle gå galt i regnskapet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 He he he, artig nick på en kasserer. Hun har ihvertfall en unnskyldning om noe skulle gå galt i regnskapet Helt enig, men det har ikke vært noe galt med regnskapet etter at hun ble kasserer ;-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted December 8, 2010 Author Report Share Posted December 8, 2010 da kommer sikkert en mail ang dette i løpet av uken. har ikke fått noen bekreftelse på noe, derfor denne tråden. Men da venter jeg bare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 da kommer sikkert en mail ang dette i løpet av uken. har ikke fått noen bekreftelse på noe, derfor denne tråden. Men da venter jeg bare Da ser jeg at din status er endret til klubbmedlem, så da vil jeg ønske deg velkommen i klubben :-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondial Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Jepp, velkommen i klubben ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted December 8, 2010 Author Report Share Posted December 8, 2010 takk men jeg har ikke fått giro enda, men det er sikkert på vei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 takk men jeg har ikke fått giro enda, men det er sikkert på vei Giroen kommer på mail, så du må printe den ut for å få kvitering. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted December 8, 2010 Author Report Share Posted December 8, 2010 det er ikke noe stress roar skal ikke handle noe på en stund jeg nå. og så kommer der jo nye kort på nyåret en gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts