Jump to content

Ny sending på Krizoo

jan rune
 Share

Recommended Posts

• 7 months later...

Enda fres i denne butikken? Skal nemlig farlig nært denne om en mnd, og om det er mulig og frakte noe derfra og hjem har jeg lyst å handle noe. Vil få en hjemtur i bil på 3 dager kansje, vet ikke om det blir for lang tid for korall/nyttedyr å fraktes?

Hei!

Fremdeles fres i denne ja.

Det kommer en sending nå ikveld fra TMC og i løpet av 3 ukers tid en større sending fra Asia.

3 dagers ferd hjem høres jo litt voldsomt ut da. :shock: Du må nok sette opp et akvarium i bilen med sirkulasjon eller noe :lol:

Har frakta fisk hjem sjøl over lengre avstander (Nederland) men dette har vært ferskvannsfisk (Koi), så jeg vet ikke om jeg hadde frakta saltvannsfisk/ koraller på denne måten.

Mvh Jan Rune :-)

Fisk er for tidlig for meg da, har nystartet kar. Så er mer koraller og nyttedyr jeg tenker på eventuelt. Vi har ikke helt bestem kjørerute hjemover enda, så derfor skriver jeg 3 dager, for det er maksimalt 3 dager. Helst skal vi nok være hjemme innen 2dager. Kjører med vogn og hund, så må ta litt hensyn til det. Men blir det for lang tid så må jeg vel bare droppe det :( Kommer sikkert innom og sniker litt likevel, skal på besøk i utkanten av tønnsberg likevel.

Har dere mulighet til å sende saltvannsdyr med ekspress over natten? I såfall, hvorfor legger dere ikke ut lister over dyr dere har inne, samt priser slik som JH og Saltvann.no?

Hei!

Jeg er ikke ansatt der, bare for å presisere det. ;-)

Bare hjelper til ved behov (som utpakking av fisk etc).

Vet at de ikke sender levende dyr. De sender vanligvis pumper og slikt, men dette er ikke en nettbutikk akkurat. Krizoo er en vanlig Zoo forhandler og Grossist/importør, samt at de har en liten butikkavdeling i Tønsberg. (har ikke saltvann her).

Ang. priser og slikt, så er jo denne delen litt for liten i forhold til JH og Saltvann og sikkert TAM også. Skal ta opp dette med Torstein ikveld, så får vi se om det ikke kan bli en ordnings på det.

Mvh Jan Rune :-)