jnad Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Hei! Er det noe grøntfor man kan kjøpe i dagligvarebutikken som kan gis til f eks en Coral Beauty (Centropyge Bispinosa)? Jnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 jeg forer ofte med salat sånn som står i pote på butikken men vask det veldig gått får bruk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnad Posted November 25, 2010 Author Report Share Posted November 25, 2010 Hei! Takk for svar. Ingen fler, hadde håpet på fler tips her?? Jnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazak Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Hei! Er det noe grøntfor man kan kjøpe i dagligvarebutikken som kan gis til f eks en Coral Beauty (Centropyge Bispinosa)? Jnad Hei i frysedisken så finne du hakket spinat, så slipper du å hakke. bare knekke av en bit:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vannpytt Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Nori Nori Nori. Selges i dagligvare med greit utvalg. Jeg mater med dette hver dag. Til og med Wrassene mine spiser dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts