fishfan Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Jeg mistet en klovn på mystisk vis her om dagen så nå har jeg bare en igjen. Hva gjør jeg nå? Kan jeg bare kjøpe en til??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Jeg mistet en klovn på mystisk vis her om dagen så nå har jeg bare en igjen. Hva gjør jeg nå? Kan jeg bare kjøpe en til?? Ja, det kan du. Etter litt om og men finner de ut av hvem som skal være dame og herre. Var det hunnen eller hannen som døde? Uansett hadde jeg nok kjøpt en litt mindre klovn, så vil den gjenværende være hunn og den nye hann. Men kanskje du skal vente litt til du er sikker på at ikke noe er galt? Hadde jo vært synd om du kjøpte en ny fisk som bare døde med en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
welter Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Hei Jeg mistet og en klovn for ca en uke siden. fikk meg en ny sist Lørdag. (samme størelse som den eg hadde i karet) Perle venner i fra første sekund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts