Haimat Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Hei! Sitter her nå og blander ut balling for første gang. Kjøpte komplett av korallen.no. Lurer på en ting; skal vannet i dunkene klarnes før jeg blander inn neste løsning? Blander nå ut CA-dunken. Har kun helt opp i kalsiumklorid og vannet er helt uklart. Skal det klarnes før jeg setter oppi Strontium-Bariumløsning osv.? Håper noen kan hjelpe! Haimat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Hei! Sitter her nå og blander ut balling for første gang. Kjøpte komplett av korallen.no. Lurer på en ting; skal vannet i dunkene klarnes før jeg blander inn neste løsning? Blander nå ut CA-dunken. Har kun helt opp i kalsiumklorid og vannet er helt uklart. Skal det klarnes før jeg setter oppi Strontium-Bariumløsning osv.? Håper noen kan hjelpe! Haimat. Jeg har i strontium så snart jeg har fått løst opp alt kalsiumkloriden. Vannet blir ikke klart igjen...Balling settet som korallen selger er vanskelig å få til å blande seg ut (synes jeg), iallefall iforhold til det jeg bruker nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dingo62 Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Bruk litt varmt vann... så løser det seg letter opp ... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts