Agathos Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Det virker som dette problemet bare er hos meg, og da er det jo neppe noe galt med forumet men heller med min maskin/inntillinger, men håper på hjelp uansett. Når jeg skal sitere andre får jeg masse br-tags inne i det som skal siteres. Og får å få linjeskift i det jeg selv skriver må jeg selv legge inn br-tags når jeg skriver. Rett og slett litt tungvindt. Som om HTML-koding er påslått når jeg skal forfatte innlegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Det virker som dette problemet bare er hos meg, og da er det jo neppe noe galt med forumet men heller med min maskin/inntillinger, men håper på hjelp uansett. Når jeg skal sitere andre får jeg masse br-tags inne i det som skal siteres. Og får å få linjeskift i det jeg selv skriver må jeg selv legge inn br-tags når jeg skriver. Rett og slett litt tungvindt. Som om HTML-koding er påslått når jeg skal forfatte innlegg. Hva kjører du for web browser? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 15, 2010 Author Report Share Posted November 15, 2010 Hva kjører du for web browser? Mozilla Firefox 3.6.12. Testet nettopp posting på et annet forum og alt virker som det skal der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Test å bruk en annen browser for å sjekke ut. Hva kjører du av OS? Her bruker jeg os x, og har testet med safari og opera. Fungerer fint. Får ikke opp noe annet enn [ QUOTE][/ QUOTE] koden. Ingen brake eller lignende. Er ikke noe innstillinger i mozilla? Kanskje noen andre som vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 15, 2010 Author Report Share Posted November 15, 2010 Test å bruk en annen browser for å sjekke ut. Hva kjører du av OS? Her bruker jeg os x, og har testet med safari og opera. Fungerer fint. Får ikke opp noe annet enn [ QUOTE][/ QUOTE] koden. Ingen brake eller lignende. Er ikke noe innstillinger i mozilla? Kanskje noen andre som vet. Dette har jeg postet med Internet Explorer. Og det virker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 15, 2010 Author Report Share Posted November 15, 2010 Dette har jeg postet med Internet Explorer. Og det virker. Yay! Jeg løste det! Jeg gikk inn i Firefox og ba den slette alle "infokapsler", og da ble det fikset. Yay! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Var jo greit det ikke var vanskeligere en så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts