elfa Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Er på kongress i San Diego akkurat nå og lurer på om det er noe jeg bør få med meg mens jeg er her? Jeg har besøkt Brich Aquarium og det var bra med et par fine (ganske små) korallrevs akvarier. VidarJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1538Moss Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Lfs http://www.lfslocator.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Hei Hva med Sea World San Diego? Riktignok 19 år siden jeg var der, men vel verd en visitt den gang. Det var flere flotte korallrevskar i tillegg til delfin og spekkhoggershow. Det å få klappe digre rokker var også noe man ikke glemmer så lett. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts