Miriam og Asbjørn Jahre Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Hei alle sammen der ute, har hentet meg et 1400 liters akvarie som jeg skulle hatt inn i den nye leiligheten min, er det noen i nærheten av Holmestrand som er sterke og kunne tenke seg og ta i ett løft, har opperert ryggen og er ikke så mye tess til og løfte så mye selv, eller er det noen som vet om det er noen som tar på seg en slik jobb:confused: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terjetee Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Hei Asbjørn. Jeg bor i Horten og kan godt hjelpe deg så lebge vi ikke blir bare to om det! Terje Tlf 46509339 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam og Asbjørn Jahre Posted November 13, 2010 Author Report Share Posted November 13, 2010 Hei Asbjørn. Jeg bor i Horten og kan godt hjelpe deg så lebge vi ikke blir bare to om det! Terje Tlf 46509339 He he nei det blir jammen meg hardt, holder på og samle litt folk så jeg sier takk til alle som vil, er litt usikker på dagen enda men kommer tilbake hvis det blir behov, takk for att du tilbyr deg. Mvh Asbjørn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts