Jørgen Lønø Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Hei! Var i Sharm for et par uker siden. Legger ut noen snorklebilder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpower Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Flotte bilder :-) Likte spesielt det nærbildet av den sohalen! Hvilket kamera bruker du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Ja jeg får litt lyst til å dykke igjen, kjenner jeg :-) Flotte bilder, takk for at du vil dele dem med oss. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Vakkert. Hører flaskene i boden rister på seg :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lønø Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Flotte bilder :-) Likte spesielt det nærbildet av den sohalen! Hvilket kamera bruker du? Kjøpte et billig kamera med undervannshus der nede, Fuji Finepix et eller annet. Fungerte perfekt. Tok vel kanskje 250 bilder, og de fleste ble bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paalrune Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Stas! Drar dit om litt over to uker Hvordan var temperaturen på land og i vannet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1538Moss Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Bilder Kjempe bilder! Likte bilde 5 og 22 best (PD bildene) :-) /Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lønø Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Stas! Drar dit om litt over to uker Hvordan var temperaturen på land og i vannet? Det var mellom 32 og 34 på land, kanskje ned mot 28 om natta. Vannet tipper jeg var ca 28 grader. Ikke behov for våtdrakt, det er helt sikkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lønø Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Kjempe bilder! Likte bilde 5 og 22 best (PD bildene) :-) /Pål Av en eller annen grunn er jeg ikke overrasket over det ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lønø Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Flotte bilder :-) Likte spesielt det nærbildet av den sohalen! Hvilket kamera bruker du? Sohalen var ganske agressiv, men det er jo kjent. Den forsvarte en algebevokst stein mot alt og alle. På det bildet var det kameraet som skulle tas... En ganske voksen en, mellom 35 og 40 cm lang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts