kent Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Hei. Er på leting etter algeskrapemagnet der innerdelen er tynn. Jeg har et par stener som ligger litt tett opp mot glasset, og de fleste innerdelene jeg finner er over 22 mm tykke. Bør i tillegg være såpass kraftig magnet at den ikke faller av. Noen tips? Kent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent Posted November 12, 2010 Author Report Share Posted November 12, 2010 Ingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duttis5 Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Magnet Jeg har en som heter "Marina" den er 16mm.Kraftig magnet, men synker som en stein om den faller av. Knut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariahennes Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Kenneth på Korallen har en fin en. Det er en vanlig algeskrape som er i vanlig tykkelse, men det er påmontert et barberblad foran. Den bygger ikke så mye og derfor kan du skrape deg inn mot steder som er ukringe ellers. Jeg skraper meg for eksempel rundt innimellom pumper som er montert i karret. Den er super mot kalkalger, glasset blir 100 % rent med en sveip, ikke noe gnikking frem og tilbake med andre ord. Anbefales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts