Haimat Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Hei! Har da skaffet meg en slik en i ca uke nå. Men synes at den er litt tynn, men det kan hende at jeg innbiller meg. Uansett, hva spiser denne fisken? Vil handle nå med en gang som det er mulig, enn å vente til den evt. dør. Jeg forer nå med: - Pellets - Flakfor - Spirulina flak - Arthemia - Dyreplankton Har tenkt til å kjøpe Nori inn fra Meny imorra, men har hørt at de fra Meny er ganske så næringsfattig? Evt. noe annet bra? NB! Den spiser alt jeg kaster oppi karet, men allikevel virker den litt tynn for meg. Mvh Haimat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenN Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Det er desverre flere tynne en feite og se av dette slaget. Hvis den spiser alt du gir den, vil den legge på seg etter hvert. Det er en veldig aktiv fisk som det tar litt tid og feite opp igjen hvis den er tynn. Gi den bare tid....og mat, så vil den komme opp i god vekt igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Høyer'n Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Min er også tynn. Forer med masse forskjellig og den spiser alt, så jeg satser på at den er feitere ved juletider. Ellers blir det etterfylling av fordampet vann med ribbefett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 vil anbefale mysis srhimp da den har mer næring en Arthemia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haimat Posted January 2, 2011 Author Report Share Posted January 2, 2011 vil anbefale mysis srhimp da den har mer næring en Arthemia. Hvilket merke er dette av, Robin? Haimat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Powder blue er en algespiser og trenger minst 90% grøntfor. Dvs. spirulina, nori osv. Legger du majoriteten av foret på animalske produkter vil du dessverre redusere levetiden på fisken samt øke sjansen for sykdommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts