Jump to content

Dunk til sjøvann

keneil01
 Share

Recommended Posts

Bestillte likegodt 4 stykker av de små.....;-)

To stykker som er fast i systemet og en som fylles med sjøvann fra sjøen (døhh) som så kan sjaltes inn som erstatter for en av de to. Vips 600 liter vann byttet.

Nummer fire henter jeg vann i.

Mannen bak annonsen sa at disse hadde vert brukt til å frakte ett kunstig søtningsmiddel i som var brukt i matvare produksjon. Tankene kan lett rengjøres med vann.

Edited by Dan Bjordal

• 5 months later...

plastcontainer/fat

Ser dette er en gammel tråd, men sendte en mail til vedkommende selv. Håper dette ordnes for meg da det haster for meg å få hjem no saltvann. Hvis noen andre vet om hvor man kan få kjøpt slike plastcontainere eller plastfat er jeg interesert, just in case...

Mvh Alex

Ser dette er en gammel tråd, men sendte en mail til vedkommende selv. Håper dette ordnes for meg da det haster for meg å få hjem no saltvann. Hvis noen andre vet om hvor man kan få kjøpt slike plastcontainere eller plastfat er jeg interesert, just in case...

Mvh Alex

Fikk svar i dag og han har flere på lager og tar 500 pr stk ferdig vasket.;-)

Fikk du vite str. påde dunkene han hadde for salg?

Jeg var å hentet 3 stk 600 liters containere, han hadde også 1000 liter. Hva annet han har på lager vet jeg ikke, men bare å ringe han. Så ut som lageret hans var "fullt" ;-)

500kr pr 600 liters

800kr pr 1000 liters

Tlf: 32 89 06 61

Edited by AlexHall

Jeg var å hentet 3 stk 600 liters containere, han hadde også 1000 liter. Hva annet han har på lager vet jeg ikke, men bare å ringe han. Så ut som lageret hans var "fullt" ;-)

500kr pr 600 liters

800kr pr 1000 liters

Tlf: 32 89 06 61

Takker! Får ringe han og høre for jeg har ikke mulighet for å få inn så stort som 600 l. i vaskerommet. :?