fishy Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Fanga en rød mantis i går ca 2 cm, om noen har lyst på den bytter jeg gjerne mot en liten avlegger .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Gjerne det, men hvordan få til byttet? Du skal ikke til Trondheim snart, vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Hehe, det var et stykke det.. Nei det er vel ikke så lett og få til uten at en av oss kjenner noen som skal den veien.. Gjerne det, men hvordan få til byttet? Du skal ikke til Trondheim snart, vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Og tilbake igjen så sant jeg ikke heller kan betale med noen kroner framfor en avlegger ;-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Det hadde gått bra det, eneste om den overlever sendinga.. Kjedelig om den dør Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Det hadde gått bra det, eneste om den overlever sendinga.. Kjedelig om den dør Den overlever nok mye, har allerede overlevd transporten til Norge. Men må ha noen som tilfeldigvis skal fra dine trakter til Trondheim. Noen her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Forresten , gratulerer med post nr 1000 ^^ Men hva koster det og frakte levende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Forresten , gratulerer med post nr 1000 ^^ Wow, her går det unna. Takker :-) Men hva koster det og frakte levende? Jeg vet Kenneth på Korallen frakter ting med ekspressbuss, og at det er noe av det enkleste/rimeligste. Men det krever jo buss-forbindelse. Blir nok noen hundre uansett. Er usikker på om det er lov. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Jeg kan sikkert få skrapt av noen skiver og knapper, dersom du synes Drammen er greit :rolleyes: Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Det hørtes endel enklere ut Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Den må bo i sumpen da. Vil du komme innom å se hva du vil ha? Jeg bor på Gulskogen. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Da er mantisen hos meg. Det var ikke meningen å blande meg inn i en handel, men jeg forstod at det ikke var aktuelt å sende den til Trondheim. Jeg fikk i hvert fall et hyggelig besøk, og en knøtt liten, men fin mantis :-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 5, 2010 Author Report Share Posted November 5, 2010 Håper du får sett noe til den etterhvert, den er en mester på og gjemme seg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Da er mantisen hos meg. Det var ikke meningen å blande meg inn i en handel, men jeg forstod at det ikke var aktuelt å sende den til Trondheim. Jeg fikk i hvert fall et hyggelig besøk, og en knøtt liten, men fin mantis :-) Mvh Roar Har to sorte om du vil ha flere. Det mangedobler sjansen til å se en. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Da er mantisen hos meg. Det var ikke meningen å blande meg inn i en handel, men jeg forstod at det ikke var aktuelt å sende den til Trondheim. Jeg fikk i hvert fall et hyggelig besøk, og en knøtt liten, men fin mantis :-) Mvh Roar Helt greit! Det var uansett uaktuelt å få den sendt til Trondheim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Håper du får sett noe til den etterhvert, den er en mester på og gjemme seg.. Jeg har ikke sett den, bare hørt den ;-) Har to sorte om du vil ha flere. Det mangedobler sjansen til å se en. ;-) Jeg tror ikke den knøttlille jeg har kan ha en sjanse mot en større en, så takk for tilbudet, men nei takk. Helt greit! Det var uansett uaktuelt å få den sendt til Trondheim. Det var godt å høre. Vi får håpe det dukker opp en i Trondheim etter hvert. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Det var godt å høre. Vi får håpe det dukker opp en i Trondheim etter hvert. Ja, har allerede hørt med de to butikkene her. Tror jeg bare må vente til noen her oppe kjøper seg mer LS og finner en de ikke vil ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Håper du får sett noe til den etterhvert, den er en mester på og gjemme seg.. Forresten hvordan går det med de avleggerene du fikk med fra meg Det var en kjempetabbe av meg å glemme boksen på lampa da Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 5, 2010 Author Report Share Posted November 5, 2010 Forresten hvordan går det med de avleggerene du fikk med fra meg Det var en kjempetabbe av meg å glemme boksen på lampa da Mvh Roar Det ser ut til at 2 av knappe koloniene klarte seg bra. Litt usikker på mykisene enda, må bare vente og se .. Podden strøyk detsverre med Forresten lest litt om denne røde mantisen, flere som har opplevd at den skifter farge etter miljøet den lever i, noen som sa den ble grønn når de satt makroalger i sumpen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Ok, håper du kan komme tilbake før 14. november, for da blir de modermykisene solgt. Podder er det mye av hele tiden. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishy Posted November 5, 2010 Author Report Share Posted November 5, 2010 Ja har sikkert fått et klart svar på om de klarer seg innen det:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts