Jump to content

Saltvannsmøter i Grenland

Recommended Posts

• Replies 472
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Minner om møtet I morgen som er hos meg. Dama har baket sjokoladekake men hadde desverre ikke noe å pynte den med, men går nok ned alikavell tenker jeg? adressen er Grønlivegen 12 f 3922 porsgrunn. Hvis noen ikke skulle finne veien så kan de ringe meg på 41267613. Ligger ikke så langt unna sykehuset I porsgrunn.

• 3 weeks later...
Guest Vegard Myrvang

Da nærmer det seg møte hos meg.

Tirsdag 5 mai klokken 1800.

inngang via kjellertrapp.

adresse:sollia 26 3748 siljan

ta kontakt på telefon om du ikke finner frem, 99725649.

Velkommen

Hei alle sammen. Jeg er helt fersk når det gjelder saltvann. Kjøpte og satte opp et 500 liter Red Sea kar i går (brukt, med koraller og fisk). Om det er plass til flere i det norske saltvannsmiljøet så ønsker jeg å være med :-). Når er neste møte? Sommeravsluttning er kanskje meste sosialt, men dere starter vel kanskje på igjen etter sommeren.

Guest Vegard Myrvang

Det er helt klart plass til flere. :) Blir mest sosialt med litt grilling for dem som vil, satser også på å fange mysis(levende for til fisk), strandreker og kanskje noen sjøstjerner. Vanlige møter starter vi med i begynnelsen av september tenker jeg.

• 4 months later...