Dan Bjordal Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 (edited) Tror det er på Marine Fish UK de har ett sånt kart som viser geografisk fordeling av medlemmer. Det er gangske artig da det er basert på google earth der hvert medlem kan legge inn sin posisjon og det vil da være søkbart for alle andre. Ordningen er frivillig selvsagt. Bare en tanke som kunne vert artig å hatt. http://www.marinefish-uk.co.uk/forums/ Edited October 28, 2010 by Dan Bjordal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Hei Dan, og takk for sist. Ja dette hadde vært gøy. Vi får se om Clas kan gjøre dette her. Når det er frivillig så bør jo det være greit, dersom det lar seg gjøre. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Skal ta en kikk på det. Spørsmålet er jo om folk ønsker å legge ut så mye info om seg selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Spørsmålet er jo om folk ønsker å legge ut så mye info om seg selv. Ja jeg vet jo ikke det sikkert, men jeg tror at veldig mange her er ganske åpne om slike opplysninger. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abradinho Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Om ikke man vil legge inn eksakt husadresse, går det jo an å velge sentrum det stedet man bor, f.eks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Ja jeg vet jo ikke det sikkert, men jeg tror at veldig mange her er ganske åpne om slike opplysninger. Mvh Roar Det tror ikke jeg. Husker hvor vansklig det er å få folk til å fylle ut bosted. Jeg tror dette blir en "kjekt å ha" funksjon, altså en funksjon nesten ingen gidder å bruke. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Det tror ikke jeg. Husker hvor vansklig det er å få folk til å fylle ut bosted. Jeg tror dette blir en "kjekt å ha" funksjon, altså en funksjon nesten ingen gidder å bruke. Ja jeg ser muligheten for at det går med dette som det har gått med gruppene. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts