1538Moss Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Hei Er det noen som har en Deltec 4040 e.l. som jeg kan leie i ca 4uker ? Min må på rep, lekker litt vann :-( (1 dråpe hvert 5 sek) /Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpower Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Jeg har en Red Dragon 6500 du godt kan få låne, dersom du ikke må ha den asap? Den er hos søstra mi og jeg får neppe hentet den før tidligst fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Bjordal Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Hei Er det noen som har en Deltec 4040 e.l. som jeg kan leie i ca 4uker ? Min må på rep, lekker litt vann :-( (1 dråpe hvert 5 sek) /Pål Har en liggende som aldri har vert brukt. 97614642 Dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1538Moss Posted October 29, 2010 Author Report Share Posted October 29, 2010 Tusen takk Tusen takk til Vegard og Dan som tilbød seg å låne meg en retur pumpe! Valget falt på Dan, samme type, mist mekk! /Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Bjordal Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Ser du har fått pumpen. Håper alt er OK og at den funker for seg. Dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Bjordal Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 Prøver å nå deg på e post og PM uten resultat. Det er vel på tide at jeg får tilbake det jeg skal ha slik vi avtalte? Er det noen andre som vet om det er svar å få hos mossemannen? Ser at det har vert lite aktivitet i det siste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Legion Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 Uff da, 4 uker ble 4 mnd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Bjordal Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 Ja, det er nå så. Han skal få låne pumpen så lenge han trenger men jeg synest det kjipt å ikke få svar på hva hva som er planen. Jeg har vert borti folk som ikke gjør opp for seg både i Norge og i danmark og det er like kjedelig hver gang. Nå sier jeg ikke at han her er vanskelig men jeg vil gjerne ha ett svar når jeg henvender meg gang på gang over lang tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
selje Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 Må vel være noen her som har telefon nummeret hans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guttungen Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 Jepp, og jeg har sendt Pål en melding. sent fra GPS'n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Bjordal Posted March 11, 2011 Report Share Posted March 11, 2011 Ja, han har kontaktet meg og vi har ordnet opp i sakene. Alt OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts