akalars Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Vurderer å bygge et eget akvarie møbel. Har lest en del på nettet etter dette og det virker som de engelske sitene bruker noe som heter Formica til å gi en pen finish på akvariumet. Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette i Norge/Oslo? Eller er det noen som vet om noe som gjør samme nytten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Hei! Jeg drev en stund med samme tankene. Fant til slutt den "folien" som de benytter utenpå sponplater, men det var forholdsvis dyrt. Kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorleif Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Hei! Jeg drev en stund med samme tankene. Fant til slutt den "folien" som de benytter utenpå sponplater, men det var forholdsvis dyrt. Kent Formica er det samme som Respatex, som du sier, det som idag brukes til baderomsplater såvidt jeg vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts