Miriam og Asbjørn Jahre Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 hei har en 6 stk rosa anthias som jeg ikke får til og spise, har prøvd alt , rød plankton frossent for av diverse ting og tørrfor, er det noen som har tips for og få disse vakre fisker til og spise:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Om det er Pseudanthias tuka du har er de vanskelige til å få å spise. Jeg ville forsøkt med cyclops og la pumpene stå på når du mater. stillestående mat er sjelden noen suksess på treg fisk. Du kan også dra ned i fjorden og fange noen tangloppet, det gjør ofte underverker. Det vanskeligste er å få trigget spisingen. Hos meg spiste tukaen også tørrfor helt de hoppet ut. Edited October 18, 2010 by Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam og Asbjørn Jahre Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Om det er Pseudanthias tuka du har er de vanskelige til å få å spise. Jeg ville forsøkt med cyclops og la pumpene stå på når du mater. stillestående mat er sjelden noen suksess på treg fisk. Du kan også dra ned i fjorden og fange noen tangloppet, det gjør ofte underverker. Det vanskeligste er å få trigget spisingen. Hos meg spiste tukaen også tørrfor helt de hoppet ut. Takker for svar;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts