oddski Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Jammen er det ikke jossi på barnetv :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agathos Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Jammen er det ikke jossi på barnetv :-) Haha, ja kona mi sa nettopp "nå er han karen du kjenner på tv-en". (Måtte gjenta for henne (vi har nettopp sett '303 skvadronen') at jeg ikke egentlig kjenner han.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Det var helt klart Jossi, men er ikke han i Egypt???? Mine barn vil gjerne være med på helikoptertur hint hint... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimshans Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Mine barn vil gjerne være med på helikoptertur hint hint... Bare barna Hadde vel vært litt rått å blit heist opp i ett slikt helikopter. Da hadde jeg blitt som ett barn igjen ihvertfall, hehe.... Men selvfølgelig bare under øvelse da :-) Ikke akkurat ønskelig å ligge midtfjords og håpe på å bli funnet..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts