BigBlue Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Hei noen som vet hvor jeg kan skaffe begge wire/kabler til Aqua Medic Ocean 150W (HQI lampen som følger med Chromis karet til AM). De jeg har er for korte til å henge lampen i den høyden jeg ønsker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaf123 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Biltema Har wire du kan bruke. Men husker de var litt tjukkere så det var ett He... å få tredd de... Men de har kjetting og :-) Jeg brukte det til en slik lampe. Måte gjøre om litt men ble fint det . . :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriam og Asbjørn Jahre Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Hei noen som vet hvor jeg kan skaffe begge wire/kabler til Aqua Medic Ocean 150W (HQI lampen som følger med Chromis karet til AM). De jeg har er for korte til å henge lampen i den høyden jeg ønsker. Får det på de fleste byggsenter:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofy Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Her er det du trenger:) http://korallen.mystore.no/ds_product_info.php?products_id=367 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBlue Posted September 16, 2010 Author Report Share Posted September 16, 2010 Takk for tips... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts