kimes Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Jeg har kjøpt meg en brukt BM 200, og får ikke denne til å skumme skikkelig. Jeg har svært lav bioload, med en liten fisk på 500 liter vann. Det forundrer meg likevel at det knapt nok kommer guffe i koppen på en uke. Den produserer heller ikke spesielt godt skum i kammeret. Det ser ut til at den knapt nok produserer luft. Jeg har forsøkt å bytte til ny mesh på impelleren, uten at det gjorde nevneverdig forskjell. [url/] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
h_g Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 jeg har opplevd att luftslangen til pumpa har tetta seg med salt,bare en tanke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimes Posted September 14, 2010 Author Report Share Posted September 14, 2010 Takk for tips! Har skylt gjennom slangen flere ganger, så det er fri tilgang nå. Ser ikke ut til at det var problemet hos meg så langt, men det er kanskje litt tidlig å vurdere effekten enda. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts