Roar Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 (edited) Septembermøte i Drammen AK Torsdag 9. september kl 1900 så møtes vi igjen i Drammen akvarieklubbs lokaler i Collets gate 10 på Strømsø i Drammen. Vi prøver å lage et godt saltvannsmiljø i Drammen, så vi møter opp både salte og ferske venner. Så får vi håpe at de lokale klubbene blir så fulle av saltvannsakvarister at de blir et godt suplement til Saltvannsforum. Dersom du trenger hjelp til å finne frem, så kan du ringe meg på 930 999 77 MVH Roar Edited September 8, 2010 by Roar Telefon 930 999 77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Da reiser jeg. Det blir i hvert fall fire salte i dag, og håper på fler :-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaalGisle Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Skulle gjerne vært med, men rypejakta starter i morgen og jeg og bikkja drar på jakt! Kommer sterkere tilbake en annen gang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg er på plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Skulle gjerne vært med, men rypejakta starter i morgen og jeg og bikkja drar på jakt! Kommer sterkere tilbake en annen gang! Ja bare du kommer tilbake til symposiet :-) Jeg er på plass. Ja supert, og Renate kom. Så jeg tror vi fikk frem budskapet, så mange fikk lyst til å komme på symposiet. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts