The Legion Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Min flotte ricordia er blitt tatt av strømmen og ligger skjult et sted blandt levende steinen. Jeg har bare en red sea max 130 så det er ikke så mye stein. Jeg lurer på å ta ut meste parten av steinen for å sette igang en leteaksjon for å finne denne. Det jeg lurer på er om det ville være ok å gi steinen en liten scrub med en tannbørste av medium bust for å fjerne litt alger og møkk fra steinen i en annen container fylt med saltvann. Eller vil dette ødelegge populasjonen av pods etc. på steinen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Legion Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Jeg tok ut noen steiner og fant korallen La steinen i en dunk med saltvann og børstet litt med en tannbørste, det ble litt skittent vann og aquascapen ble bare såå mye bedre nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennas Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Jeg tok ut noen steiner og fant korallen La steinen i en dunk med saltvann og børstet litt med en tannbørste, det ble litt skittent vann og aquascapen ble bare såå mye bedre nå Bra du fant den da. Det hender jo at en må gjøre om litt for og bli helt fornøyd. Legg ut noen bilder da vel ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Legion Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Jeg har en Canon 1000D og når jeg tar bilder blir bildene helt matte og viser ikke akvarie i sine rette farger og da velger jeg ikke å poste Evt. noen sider som viser hvilke innstillinger som må til ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Vi har en fin tråd her: http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=11224 Siden skal det være et kompendium noe sted her på forumet. Skal se om jeg kan finne det også. -- Her var den ja.. :http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=14543&highlight=gimp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts