Jump to content

Flere en 2 klovner

seeker
 Share

Recommended Posts

Hei ....har fått med meg at mer enn 2 klovner kan skape problemer ,pga. deres territorielle oppførsel ....gjelder dette selv om det er klovner av forrskjellig art .

Har 2 sorte/hvite i det store karet og 2 små oppdretts klovner i 60 literen , vurderer å " stenge " 60 literen for en periode , da Nanokaret skal flyttes fra bod til gangen ....så det jeg lurer på er : kan jeg ha disse 4 sammen , eller er det stor sjanse for bråk.. hvis det er tilfelle , så vil jeg nok vurdere et salg av disse to små ..har hatt de ca 2 måneder ..

4 Klovner

Nå er det vel 3 dager siden jeg putta de 2 små oppdretts klovnene oppi hovedkaret , slik at det nå er 4 stk. 2 sorte og hvite og 2 " vanlige" ..det har ikke vært antydning til noe krangling ..så foreløpig går dette bra .

mine 2 små mini tangs , blue tang og chocolate tang fikk og flytte til hovedkaret og alle ble godt mottatt ....

60 literen blir lagt ned foreløpig , da denne skal opp til ca 100 liter ..og føler at jeg må få kontroll på hovedkaret før jeg starter enda et ....men alt av utstyr er ihvertfall på plass ..mangler bare et kar på 100-120 liter ..(maks 80 cm)