Superkatten Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Hei . Jeg trenger hjelp med skummeren min det er en Deltec MCE600 det er en Hang on skummer den lager masse småe bobbler i hele akvariet og jeg vil ha det vekk er det noen som kan hjelpe meg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggo Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Kjøp grov blåsvamp som du klipper til og legger i utløpskammeret. Du kan legge 2-3 stykker oppå hverandre. Fungerer bra som boblesamler....snakker av egen erfaring. Wiggo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superkatten Posted April 25, 2010 Author Report Share Posted April 25, 2010 Takk for hjelpen Wiggo . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth84 Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Sjekk at slanger og koblinger inni skummeren er tette, husker jeg slet fælt med dette i et Red Sea kar jeg hadde..! Mvh Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Har også litt luftbobler i vannet.. Men synes det er greit med litt ekstra oxygen i akvariet;-) Det har aldri skadet. He he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superkatten Posted April 26, 2010 Author Report Share Posted April 26, 2010 Nå er det ikke så ille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts