thorleif Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Etter nærmere ettersyn av annonsen i kjøp/salg modulen, ser jeg at bildene har blitt nedskalert så mye at det er umulig å se hva som står Da priser og navn står på bildet er det ganske dumt, derfor legger jeg til bildet i denne tråden og en lenke hit i annonsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Trykker du på supersize så kommer det opp stort bilde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorleif Posted April 23, 2010 Author Report Share Posted April 23, 2010 Du har selvfølgelig helt rett min feil. Har bare klikket på bildet med fortørrelsesglasset og tenkt at dette var samme funksjon..., men det er det altså ikke Når det er sagt, hadde det ikke vært logisk. Hva er poenget med å ha et mellomstort bilde når du klikker på det, når du kan få det i full størrelse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Fordi et stort bilde tar lang tid å laste ned om man sitter på en mobilt bredbånd eller noe annet tregt. Da kan man velge selv om man vil maksimere bildene, eller om det ikke er noe interessant å se. Kan jo tenke deg om man laster opp 8 bilder på 2 MB hver. Da er det 16MB som skal lastes ned, i tillegg til at man må skrolle masse nedover før man kommer til teksten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorleif Posted April 23, 2010 Author Report Share Posted April 23, 2010 Ok...jeg gir meg ;-) Takker uansett for tipset om Supersize funksjonen :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts